Patrick123 Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Bare så jeg vet hvor mye jeg kan nyte seieren... hvor gode er Tyskland? Jeg har ikke peiling på hvilket nivå de er på. For å omsette det til fotball; blir dette som om England slår Brasil 12-0 eller som om Spania slår Maldivene 12-0? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Tyskland har vore like gode/beidre enn Norge dei siste åra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 For to år siden tapte Tyskland bronsefinalen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Evig bra av hockeygutta i dag. Trodde nesten ikke hva jeg så! Fy faen! Tidenes kamp og jeg var der! Skal si jeg var veldig fornøyd med bragden mot Latvia (eller Lettland som broderfolket kaller de), men at vi også skulle oppleve en sånn kamp også var jo helt vilt! Hadde som dere skjønner en drit bra tur til Stockholm, vi så også Sverige - Italia fra en av de lounge i Globen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 http://www.dagbladet.no/2012/06/24/sport/langrenn/therese_johaug/22240816/ Denne dama hadde vært rimelig strøken om hu hadde hatt noe mer enn 12åring pupper. Og her snakker vi mage Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 Therese Johaug trener styrke som aldri før.... "No træne je styrke 3-4 gång i uka..' Haehaehah Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 Pluss alle de tunge dragene som til de grader bygger muskler selvsagt. En langrennsløper skal ha muskler, men ikke for mye Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 24. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 http://www.dagbladet...ohaug/22240816/ Denne dama hadde vært rimelig strøken om hu hadde hatt noe mer enn 12åring pupper. Og her snakker vi mage Hadde lurt meg lett,og den rumpa der liker jeg virkelig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 http://www.dagbladet...ohaug/22240816/ Denne dama hadde vært rimelig strøken om hu hadde hatt noe mer enn 12åring pupper. Og her snakker vi mage Hun er alt annet enn en tolvåring og jeg vet hva jeg snakker om 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2012 Hun hadde fått den ja, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Om hun hadde fått den er vel ikke spørsmålet, problemet er vel om hun ville hatt den. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Eg er alltid litt nysgjerrig angående sånne smellvakker kjendiser og deres sex liv. Blir det noe på denne frøkna? Kan tenke meg at det må være litt tricky.for hadde det feks vært dj som fikk knuten på tråden, om dere forstår, så hadde han jo fortalt hele verden om det umiddelbart, og vi hører svært få slike historier. Så eg undrer meg stadig på dette..... 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 Vel, de tilbringer jo halve året i Seltzer Alm og lignende. Lite kameraer, lite presse. Kanskje det er litt rulling i snødungen med diverse sveitsere. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 24. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2012 Digg på Fonna i sommer! Nå bærer det videre for fire uker med ski i New Zealand ! 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Deg i blått der? Ser digg ut, var snakk om at vennegjengen min skulle ta en tur dit eller til Stryn, men ble ikke noe av dessverre. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 FIS fjerner vindkorridoren i hopp Tror det blir bra. Vi vil nok oppleve masse bingorenn fortsatt, men forhåpentligvis slipper vi den uendelige ventinga, avlyste renn, omstart av omganger osv osv Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Gleder meg til sesongen er i gang igjen...Blir spennede å se om Therese klarer å ta knekken på Marit og Justyna. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Ikke lenge igjen nå Skjønt, sånn som trenden har vært i det siste er jeg overrasket over at de ikke begynt i forrige uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå