nordmannen Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Jeg er så oppgitt over det der at jeg kan nesten ikke gjøre annet enn å le. Det glimter til for sjeldent hos Bjørn, så håper at Jacobsen hopper seg inn på laget. Spent på neste sesong, mest på Tom. Tror Jacobsen hopper seg fort inn på laget. Enig i at det bør være konsekvenser hvis man hopper så "dårlig" som Bjørn Einar har gjort i vinter. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Forsåvidt enig med Stöckl i å ikke sette Jacobsen rett inn på landslaget med en gang. Selv om han har vært der så har han tross alt hatt en sesong som ikke-aktiv idrettsutøver, og bør dermed ikke ha fribillett på laget heller. Stökl sa jo at dersom han gjør det bra i Continental-cupen (som bla. Fannemel, Stjernen og Sklett har gjort) så er veien kort tilbake til verdenscuplaget. Men hva i alle dager Romøren fortsatt gjør på sistnevnte lag som fast utøver kan jeg ikke fatte og begripe. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 http://www.vg.no/spo...?artid=10064554 Nok ei skade for Zuccarello. Vet du noe om når han kan være tilbake igjen? Kanskje han rekker slutten av sluttspillet? Evt VM. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Vet du noe om når han kan være tilbake igjen? Kanskje han rekker slutten av sluttspillet? Evt VM. Det har vore lite med oppdateringar på skaden, men dei sa at han sikkert kom til å vere ute i 6-8 veker (Frå 23. Mars) Han har forsatt ein plass i troppen til Norge, so han kan nå det om handa blir god igjen. Rangers må slå Senators i natt for å komme vidare i sluttspelet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Håper han blir bra igjen så kanskje vi ser han i VM eller i sluttspillet. Rangers må slå Senators i natt for å komme vidare i sluttspelet. Jepp, lurte på om jeg skulle legge meg tidlig og ha på vekkeklokke til kampen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2012 Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 Om en uke smeller det, jeg gleder meg! Disse kampene ser du på MAX Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 27. april 2012 Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 Det burde gå greit å komme til sluttspelet i den gruppa. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2012 Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 Nja, kan gå greit, men kan også bli vanskelig. Jeg skal i Globen å se Norge - Latvia og Tyskland - Norge. Det skal bli moro! Har ikke vært på VM kamp siden det var VM i Norge i 99. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Da er hockey VM igang! Sitter på jobb med ett øye på streamen av kampen mellom USA og Frankrike! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Har dessverre ikkje godt nok nett til å følge VM på stream, det er vanskeleg nok å følge med på fotball.. Er det kun Norge sine kampar som blir sendt på MAX? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Har dessverre ikkje godt nok nett til å følge VM på stream, det er vanskeleg nok å følge med på fotball.. Er det kun Norge sine kampar som blir sendt på MAX? Nope, sjekk her: http://www.max.no/programmer/max/disse-kampene-ser-du-pa-max-1.17397 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Synd med tap i første kampen, men syns vi gjør en god kamp egentlig. Men må bli kvitt unødvendige utvisninger. Kjipt at det var så lite folk i Globen, men når de billigste billettene koster 1300,- er det kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Mhm og det var for dei dårlegaste plassane Litt mykje slurv når det kjem til kontringane også, men 3-1 er eit respektabelt resultat. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 1300 kroner for å se ishockey? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 1300 kroner for å se ishockey? Ja, fra 1300,- sier ryktene på twitter. Vi betalte 750,- per kamp for de kampene vi skal på. Og de er ganske bra. Men er nok dyrere i dag siden det er åpningsdagen og vertsnasjonen spiller. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Latterleg ¨å annulere 2-2 målet i dag.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Fikk ikke sett så mye av den kampen der gitt. Så Newcastle - City også måtte jeg ta turen til Ullevaal for å se Vålerenga Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Jaggu bra av Norge i dag. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Jaggu bra av Norge i dag. Ja, det var imponerende! Helt herlig! Edit: Danmark - Sverige på Max nå. Sverige leder 2-0 etter 7min! Endret 7. mai 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Evig bra av hockeygutta i dag. Trodde nesten ikke hva jeg så! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå