Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg er så oppgitt over det der at jeg kan nesten ikke gjøre annet enn å le. Det glimter til for sjeldent hos Bjørn, så håper at Jacobsen hopper seg inn på laget. Spent på neste sesong, mest på Tom.

 

Tror Jacobsen hopper seg fort inn på laget. Enig i at det bør være konsekvenser hvis man hopper så "dårlig" som Bjørn Einar har gjort i vinter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsåvidt enig med Stöckl i å ikke sette Jacobsen rett inn på landslaget med en gang. Selv om han har vært der så har han tross alt hatt en sesong som ikke-aktiv idrettsutøver, og bør dermed ikke ha fribillett på laget heller.

Stökl sa jo at dersom han gjør det bra i Continental-cupen (som bla. Fannemel, Stjernen og Sklett har gjort) så er veien kort tilbake til verdenscuplaget.

 

Men hva i alle dager Romøren fortsatt gjør på sistnevnte lag som fast utøver kan jeg ikke fatte og begripe.

Lenke til kommentar

Vet du noe om når han kan være tilbake igjen?

Kanskje han rekker slutten av sluttspillet? Evt VM.

 

Det har vore lite med oppdateringar på skaden, men dei sa at han sikkert kom til å vere ute i 6-8 veker (Frå 23. Mars)

Han har forsatt ein plass i troppen til Norge, so han kan nå det om handa blir god igjen.

Rangers må slå Senators i natt for å komme vidare i sluttspelet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...