Emils. Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Han har 14 meter til å hoppe. Han kunne lett hoppet 240 Nå tror jeg Bardal vil slite, mens Koch hopper ifra.Håper jeg tar feil men Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Haha. Så langt ned ass. Kranjec er jo uten tvil den beste. Fy faen.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Skjønner faen ikke hvorfor vi sender Bardal i denne gruppa når vi har 3 bedre skiflygere. Velta og Romøren burde hoppet i de 2 siste puljene. Takk Bardal. Takk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Herre fuckings fred. 0,2p bak bare faktisk. Det er jo ikke så ille, men faen heller, vi var 23 foran. Takk Bardal. Takk Skal ikke skylde på Bardal her. De setter ned 4 bommer i løpet av omgangen, men spør du meg burde IKKE Bardal hoppa sist. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Er enig med DJ der. Nå har vel aldri Bardal vært noen utprega flyver, men han er jo tross alt også vår beste hopper for tida så skjønner delvis logikken. Skal ikke skylde på han, selv om det var uten tvil det svakeste hoppet vårt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Når Koch hopper nesten 30 meter lenger enn hva Bardal gjør så må man ha lov til å være missfornøyd med Bardal. Han burde klart å hoppe ned til 200 meter ihvertfall, men jeg er enig med deg. Bardal er vårt svakeste kort og burde ikke hoppe med lavest fart og mot Koch. Bardal burde hoppet mot Morgenstern. Uansett så er det et elendig hopp av Bardal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Dårlig hopp, det var det. Det kan ingen si noe imot. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Nå følger jeg ikke direkte med på hoppsporten for tiden, men er det ikke litt drøyt å si at Anders Bardal er vår dårligste hopper når han trenger ETT v-cup-poeng for å ta sammenlagtseieren? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Vi snakker lag - skiflyging nå. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Jojo, men at han som mest sannsynlig vinner v-cupen sammenlagt skal være vår dårligste skihopper, skjønner jeg ikke. Er det så stor forskjell på skiflyving og "vanlig" hopping? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Bardal er ikke i toppform. Det som er greia. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Mja, sånn prestasjonsmessig har ikke Anders vært så skarp i flyvinga. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Ja, dessverre så er det det. Bardal er ikke like god som å fly som blant annet Romøren. Forskjellen kan være det å dra ut de siste 30 meterne. Det klarer ikke Bardal. Nå hadde Bardal et svakt hopp, men det er vel få som forventet at han skulle hoppe ned mot 220m. Nå er Østerrike 17 poeng foran Norge. De har tatt inn nesten 60 poeng på Norge. Det er elendig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Vel, basert på de siste årenes resultater burde Østerrike ha ledet med 60 poeng nå. Er jo ikke så halvgalt dette, når Bardal mislykkes. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Er det så stor forskjell på skiflyving og "vanlig" hopping? Ja. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Mitt poeng er bare at Norge burde være på høyde med Østerrike i skiflyging, men vi har pdd. bare 3 gode skiflygere med. Men det hjelper lite når til og med alle som burde hoppe over 200 meter misslykkes. Endret 17. mars 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Auda... der var det vel gjort. Veldig synd. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Stor sjanse for at vi faktisk ikke blir topp 3 engang. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Romøren er fortsatt den beste av de norske der nede. Fantastisk Romøren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå