Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Han hoppet dårlig i Vikersund, men det er ikke Romøren som tar ut laget så Stockl kunne vel valgt noen annen. Han presterte riktig nok ikke bra i VM, men alle har perioder hvor det går opp og ned og det er vanskelig å holde seg på topp.

 

Bare se på han stygge østerrikeren det. Han suger han også. For et par sesonger siden var han uovervinnelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At Romøren har noen gode hopp i seg hersker det liten tvil om. Han har jo tross alt et par-tre verdenscupseiere samt hatt en verdensrekord. Hovedproblemet er at han er langt ifra stabil nok.

 

Hadde han hoppa stabilt til en 10-12 plass så hadde det igrunn vært bra det. Men vi har sett gang på gang på gang at han gjør det dårlig - blir tatt av - gjør bra treningshopp - blir satt inn igjen - hopper dårlig i konkurranse - blir tatt av osv osv osv. Det som gjør at jeg ikke liker fyren noe særlig er holdinga hans. Han er så høy på seg selv når han gjør det bra, og furter verre enn en barnehageunge når det går dårlig.

 

Skulle han gjøre det bra imårra så for all del; supermoro det jeg skal ikke sippe av den grunn, men er smålei av å høre at "han er tilbake". Som tidligere sagt; Jeg håper virkelig jeg tar feil og må spise mine ord.

 

Er igrunn mest spent på verdenscup'en imårra. Dersom Sauen vinner begge renna, så må Bardal være nummer 6 (eller bedre) for å ta totalseieren, så egentlig håper jeg på at noen andre blander seg der oppe.

 

Hvis han taper færre enn 23 poeng til østerrikeren etter første konkurranse (dvs at han leder med 100 poeng, eller mer før siste individuelle renn) så er det avgjort allerede imårra.

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Joda, han har vel åtte tilsammen eller noe sånt, fordelt over et tosifra antall sesonger. Den første kom vel i 2002/2003 sesongen hvis jeg ikke husker heeeelt villt.

Er en mellomting mellom å gi blanke beng (som helt riktig, ikke er noe bedre) enn å furte som en drittunge. Vi får heller bli enige om uenighet om hvor "fin fyr" han er. (Nå hører det også med til historien at jeg "kjenner" han bare via hoppsporten og media og ikke på privaten; så det er bare mine inntrykk)

 

Men som jeg sa tidligere; gjør han det mot formodning bra den helga her så er det ingenting som er bedre enn det.

Lenke til kommentar

Romøren har faktisk holdt ut på det øverste nivået veldig veldig lenge. Se på dagens hoppere. De legger jo opp i fleng, nettopp fordi de ikke takler motgang. Greit nok at Romøren sier det til media, men de andre holder kjeft og virker fornøyde før de dagen etter legger opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Neivel? Så å være med i WC ser ikke du på som å holde ut på "øverste nivå"? Jeg skrev aldri at han har holdt seg i toppen resultatmessing, og det var ei poenget mitt, det jeg mente var at han har holdt ut i flere år i det gjeveste selskap.

 

Blackburn spiller på det øverste nivå, men de er ikke i toppen. Skjønner du hvor jeg vil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kl 15 i dag starter skiflygingen i Planica. Må si jeg gleder meg. Selv om Vikersund har verdens største bakke så har Planica noe særegent som faktisk gjør rennet til sesongens høydepunkt. Håper på et godt Bardal hopp og god hopping generelt. Dessverre er jeg redd juryen ødelegger rennet, selv om de faktisk har vært litt tøffere enn tidligere. Ihvertfall: Heia Bardal!

Lenke til kommentar

Neivel? Så å være med i WC ser ikke du på som å holde ut på "øverste nivå"? Jeg skrev aldri at han har holdt seg i toppen resultatmessing, og det var ei poenget mitt, det jeg mente var at han har holdt ut i flere år i det gjeveste selskap.

 

Blackburn spiller på det øverste nivå, men de er ikke i toppen. Skjønner du hvor jeg vil?

 

Ja, eg skjønner hvor du vil. Du vil bortforklare din uttalelse med en tåpelig sammenligning.

 

For å dra tåpeligheten enda lenger. Romøren spiller isåfall i Championship, der noen av deltakerne der får være med i PL bare fordi man trenger flere lag.

 

Fyren har jo knapt hatt en topp 20 plassering siden 2010.

Lenke til kommentar

Herregud for en ELENDIG produksjon i Russland...

 

 

 

For et ØDELAGT renn. Produksjonen er helt tura, man får ikke med seg folk som går bra (Burke går plutselig i mål til 4. plass uten at vi har sett han i løpet av løpet), Fourcade taper 23 sek (!!!) på sisterunden osv.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...