Emils. Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Prisene er for høye, juryen er for feig og det er altfor mye venting gjør at 450 kr for et hopprenn er altfor mye. Betalte vel 350 kr for å se på prøve VM i Vikersund i fjor, og skiflygning har faktisk en høyere verdi. Hvis det er ET hoppanlegg som kan kreve en syk inngangsbillett så er det uten tvil Planica! Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Å si "hvorfor skal man beholde disse fjottebakken når man har anlegg som Vikersund" blir litt det samme som å si "Hvorfor skal noen andre land få spille fotball når alle bare vil se på engelsk og spansk fotball?" Det blir så absolutt ikke det samme nei, jeg sa ingenting om at man skal rive, fjerne eller forby disse bakkene, mulig det ikke kom tydlig nok frem, men poenget var at folk ikke er interessert i å se korte og lite spektakulære hopp, spesielt ikke når man har andre alternativer. Du ville gjerne foretrukket å se tredjedivisjon i stedenfor eliteserie hvis du kunne velge? Sannheten er at hoopsporten er blitt feig og gammelmodig, og det fenger ikke "ungdommen" i like stor grad lenger. Endret 13. mars 2012 av bas Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Holmenkollen er ett av høydepunktene for hopperne i sesongen. Det gjelder hoppere fra alle land. Da hadde det bært hyggelig for dem om det faktisk hadde vært publikum der. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Ack. Det fikk jeg ikke med meg. Kom akkurat hjem og fikk sett dem siste 300 meterene av sprinten til damene. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hmmm prøvde å bli første i verden til å stompe trikset, gikk så som så 8 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jupp, tre dager med kraftig hjernerystelse på Mora sykehus i Sverige var resultatet men det var verdt det! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Var det egentlig det etter et sånt fall? Ellers vant Svindal nettopp Super-G-cupen, selv om han ikke fikk noen poeng. 2 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 har trent hele fjoråret til det trikset, så jeg synest det var vært en kraftig hjernerystelse og et tredagers opphold på sykehus er ikke så ille. Har blitt fortalt nok ganger av legene at det kunne gått så mye verre x) 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Trent som i på ski, eller på andre måter? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Barmark, styrke og turn. Så gjort en haug av dobbels på ski. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Ah. Var ikke så mye som skulle til der heller så det ut som. Vondt så det likevel ut. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Bjørn Einar Romøren vant dagens kvalifisering og hadde det lengste hoppet. Blir spennende å se dette i morgen! Håper på et godt Romøren hopp i morgen. Det tror jeg ville smakt for han og vært et slag tilbake mot media og folk som lever av å kritisere han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Romøren lengst?! Verden holder ikke til påske. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Sklett og gutten med jentenavn klarte ikke å kvalifisere seg. Romøren er jo en meget god skiflyger. Det har nok bare gått litt trått etter verdensrekorden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 LITT? Fyren ødela jo hele VM for oss. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Får håpe han presterer i konkurranse da. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Det er jo standard Sutreøren det der. Gjøre et par suverene trenings- og kvalikhopp, så å svikte fullstendig i konkurransene. Så får vi se han med furteleppe på TV og kommentere at det er "for dårlig". Jeg håper jeg tar feil da. Skulle han mot alle odds vinne, så betyr jo det færre poeng til Sauen i verdenscupen. Endret 15. mars 2012 av Gurglemuffin 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå