Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Prisene er for høye, juryen er for feig og det er altfor mye venting gjør at 450 kr for et hopprenn er altfor mye. Betalte vel 350 kr for å se på prøve VM i Vikersund i fjor, og skiflygning har faktisk en høyere verdi.

 

Hvis det er ET hoppanlegg som kan kreve en syk inngangsbillett så er det uten tvil Planica!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å si "hvorfor skal man beholde disse fjottebakken når man har anlegg som Vikersund" blir litt det samme som å si "Hvorfor skal noen andre land få spille fotball når alle bare vil se på engelsk og spansk fotball?"

 

Det blir så absolutt ikke det samme nei, jeg sa ingenting om at man skal rive, fjerne eller forby disse bakkene, mulig det ikke kom tydlig nok frem, men poenget var at folk ikke er interessert i å se korte og lite spektakulære hopp, spesielt ikke når man har andre alternativer.

 

Du ville gjerne foretrukket å se tredjedivisjon i stedenfor eliteserie hvis du kunne velge?

 

Sannheten er at hoopsporten er blitt feig og gammelmodig, og det fenger ikke "ungdommen" i like stor grad lenger.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Det er jo standard Sutreøren det der. Gjøre et par suverene trenings- og kvalikhopp, så å svikte fullstendig i konkurransene. Så får vi se han med furteleppe på TV og kommentere at det er "for dårlig".

 

Jeg håper jeg tar feil da. Skulle han mot alle odds vinne, så betyr jo det færre poeng til Sauen i verdenscupen.

Endret av Gurglemuffin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...