Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble det vist noe intervju med Johaug i dag? Har prøvd å finne på nett, men er jo bare Marit videoer overalt. Det værste eksemplet er NRK som har overskriften: Johaug: – Verdenscupen er avgjort

 

I denne artikkelen er det 3 videoer med MARIT og null med Johaug WTF is that about liksom???

 

edit: her er linken: http://www.nrk.no/sport/langrenn/1.8030203

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Er ikke vi beste nasjon også?

Oh yes! :)

 

Plass 	Land 	Gull 	Sølv 	Bronse 	Totalt
1. Norge 	4 	1 	1 	6
2. Frankrike 	3 	5 	0 	8
3. Tyskland 	2 	1 	2 	5

 

Mtp hvor dårlig mennene har gjort det sett ut fra potensialet så er ikke dette noe annet enn sinnsykt imponerende.

 

Frankrike er blitt en sinnsykt sterk skiskytternasjon. Og skal nordmennene klare å tukte martin må de få fart på skytingen sin igjen.

 

Dette tror eg de klarer. Og Ole er ikke tapt enda. Han viser stadig bedring, så han kommer igjen til neste år. Ikke slik han var, men han har enda inne en og annen WC seier, og eg tror også det blir en og annen medalje av mer eller minde edelt metall de siste årene hans.

 

Emil er der han skal være. Marginer og selvtillit.

 

Tarjei kommer tilbake. Fysiske formen er tilbake, nå er det bare psyken igjen. Neste år har han WC.

 

Utenom disse er det tynt, men Rune viste at han på en god dag kan gjøre det godt.

 

På damesiden er det Tore pluss potensiale. Ringen viser lovende takter i dag. Synnøve får ødelagt løpet av fall, og Ann Kristin er kanskje tilbake neste sesong? Skal fø i april hvertfall.

 

Så her har me håp.

Lenke til kommentar

Herregud. Det er da virkelig ikke rart det var folketomt i Kollen i dag. Den billigste billetten kosta 450 spenn. Da blir det faen meg ikke mye familievennlig. I Granåsen kosta billettene 150 spenn. Da kommer det naturlig nok flere folk. I tillegg har arrangørene visstnok vært elendig på promoteringa. Latterlig av Kollen. Forstår at folk er frustrerte.

Endret av DJ_Dark
  • Liker 2
Lenke til kommentar

450 er en syk pris for et slikt arrangement any day. Hadde de solgt til halv pris og det hadde kommi dobbelt så mye folk så ville de tjent langt mer penger pga økt salg i bodene på stadion..

 

Men husk at en ting som også påvirker oppmøtet er vakuumet etter VM, mange ble mette i fjor vinter.

Lenke til kommentar

Helt klart. Men nå er det jo liksom en "tradisjon" med oppmøte i Kollen, og folk har da alltid tidligere vært interessert i å se. Jeg tror at det er flere faktorer som spiller inn her.

 

1. Priser. 450 (og oppover) for et vanlig WC-renn er altfor drøyt.

2. Kollenanlegget. Vind, tåke og ikke minst fadesen med at SOLA ødela for kombinerthopprennet tror jeg gjorde mange skeptiske.

3. Kombiner dem to over...

 

Jeg hadde lett betalt 150 kr og ikke brydd meg stort (annet enn at det hadde vært litt ergelig) dersom rennet hadde blitt avlyst som dessverre har vært en gjentagende trend denne sesongen. 450 kr hadde jeg kun betalt for VM eller på en særdeles uber-flott dag med 100% garanti for gjennomførelse.

Lenke til kommentar

Hqr sagt det før og sier det igjen, hoppsporten ødelegger for seg selv, ikke rart det er lite folk i Kollen. Greit nok at prisene er høye, men det er vanskelig nok å følge med på tv, kan bare tenke meg hvor håpeløst det er å være tilstede. Og ærlig talt, hva skal man med disse "fjottebakkene"? Hvem vil vel se disse stusselige rennene etter å ha sett skiflygning fra Vikersund, det blir bare så lite spektakulært og kjedelig at det blir er stort gjesp. Folk vil underholdes og se spektakulære hopp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...