Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OIOIOIOIOIOIOIOIOIOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Dette er grunnen til at skiskyting så desidert er vintersport numeo uno!!!!!

 

FOR EN GJENG!

 

Utrolig bra av Rune "det usikre kortet" Bratssveen, Tarjei "forrige sesong var et blaff" Bøe og Emil "750 dager uten fullt hus" Svendsen!!!!

 

OLE DA?????????????

 

Såg så bra ut etter første skyting. Det presset du må være utsatt for må være hinsides. En av to ting kommer til å skje med deg, du legger enten opp eller kommer så grusomt tilbake neste sesong. Skyter du fullt er du oppi verdenstoppen. Nå må du få fart på skytingen igjen.

 

Ellers lover dette VELDIG godt foran fellesstarten! Endelig. VM Har vært ganske skuff så langt for herrene, nå har kanskje noe snudd?

 

Og Martin Fourcade da. Syntest nesten synd på han når han bommet på 2 ekstraskudd. DA var han oppgitt gitt.

 

Fantastisk! SKISKYTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

(Jadda, eg måtte se det i opptak)

 

Må forøvrig legge til at Ole var veldig bra i sin omtale om lagkameratene i dag.

 

Når Rune hadde gått, var det bare godord. Og Emil... Veldig bra OLE! Uten de hadde du ikke vunnet gull i dag.

Lenke til kommentar

Har Emil brutt forbannelsen?

FORBANNELSE ER BRUTT

Som dere sikkert har forstått er ikke Emils forbannelse brutt. Emil har skutt 10 treff på stafett tidligere i år. Det er i et individuelt løp at Emil sliter med å skyte helt fullt.

 

 

Ellers hadde jeg faen ikke trodd dette. Jeg er imponert. Bra av Bø og Emil, men det var mer forventet. Den som overrasket meg i dag var Brattsven. Hadde trodd han skulle tape mer, men han tok jo inn 20 sekunder. Det er stort. At Martin skulle bomme såpass mye hadde jeg heller ikke trodd.

 

Dette var RÅTT!!

Lenke til kommentar

Var hjemme. Og begynte opptaket før det var slutt. Da er det bare å holde seg unna aviser på nett, og denne tråden :)

 

Når man har to små hjemme er det dessverre ikke så lett å få sett ting akkurat når det passer meg. Så da velger eg heller å se alt med konsentrasjon enn å ha et sånn fantastisk løp på i bakgrunnen og gå glipp av halvparten.

 

Det går ikke an på fellesstart, stafett og jaktstart.

 

Sprint og 20km kan man gjøre det på, der skjer det ikke så mye hele tiden.

Lenke til kommentar

Jeg jublet for meg selv både høyt og lenge når Emil ga en kald serie 2. At Martin F skulle bomme sånn helt på tampen der hadde jeg ikke trodd. Men helt herlig med et så godt løp av tre som ikke har prestert spesielt så langt! Og Ole også, til tross for serie 2. Han gikk fort og hadde en flott førsteserie.

 

Og så fikk jeg litt vondt av han svensken på førsteetappe. Kan ikke være noe godt å vite at man ødelegger så mye for de andre på laget.

Lenke til kommentar

Det der var jo bare det mest spennende jeg har sett på lenge...hjertet var i nærheten av og stoppe helt en liten stund der.

 

1. og 3. plass, :new_woot: hadde jeg aldri trudd, er så digg når man blir blåst baklengs av positive opplevelser. Skulle ønske jeg var i kollen å fikk se dette live

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...