Asmodeanx Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Haha epic fail med Deutschland Deutschland über alles Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Det beste med dagens renn er at det kommer positiv buzz rundt Granåsen igjen. Alltid nevnt i Adressa, men aldri for noe positivt. Gøy å se når man har vokst opp like i nærheten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Herlig i Granåsen i dag, men AtB kan faen meg ta seg en bolle. Brukte nesten to timer fra Byåsen/Ila. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Herlig i Granåsen i dag, men AtB kan faen meg ta seg en bolle. Brukte nesten to timer fra Byåsen/Ila. Er ikke no happy med AtB nei. Men god stemning der oppe? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Meget. Utrolig hvor heldige arrangørene var og. Drittvær dagen før, kongevær i går og vindstille under hopprennet, mens bare tre timer senere var det masse vind og regn. 12.000 tilskuere. God stemning! Ellers kobler jeg meg ut fra sosiale medier kl 15 når stafetten starter. Tar den opp, så jeg ser den i sin helhet når jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Stafetten er i gang. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Bjørndalen fyller og får ut på førsteplass! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Ole fyller første!! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 OUCH...strafferunde Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Runde på Bjørndalen. Da bli medalje vanskelig Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 -_- Huff... Det begynte jo så bra. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 1 minutt bak! Det er langt Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Herregud for et press på dem andre nå. Men stafett ER tross alt stafett. Vi har sett mye rart før. Endret 9. mars 2012 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Stafett er stafett, men skytingen til Ole er uakseptabel uansett. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Akkurat det hersker det vel liten tvil om. Det skal ikke skytes så dårlig, spesielt ikke på en stafett hvor resten av laget avhenger av deg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Spent på hvor langt vi er bak før Tarjei går ut. Tipper 2 min ish Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Flott Rune!! Fler sånne takk Endret 9. mars 2012 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Favorittene er hvertfall i tet Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Spent på hvor langt vi er bak før Tarjei går ut. Tipper 2 min ish Fyller Rune Brattsveen så vil det faktisk se bra ut,men tviler på at han får 10 treff på sin etappe... Men han går bra foreløpig,det skal han ha! Noen andre som trenger nervemedisin? Kom igjen nå,5 rett ned Rune! Endret 9. mars 2012 av sykkeliten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå