DJ_Dark Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Det var en gang nordmenna var i særklasse på skytingen. Hva skjedde? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Bratsveen skyter hvertfall stabilt om ikke annet. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Nå bare HÅPER jeg damene gjør det bedre i morra, er jo snart bare dame langrenn som er verdt å se på resten av sessongen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Nå bare HÅPER jeg damene gjør det bedre i morra, er jo snart bare dame langrenn som er verdt å se på resten av sessongen. Tora har nok medaljesjanser i morra ja. De andre er ikke topp 10 materiale. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Da ser det ut som dama til Jotun får premie allikevel. En liten glad nyhet for han oppi den mislykkede 20km i dag. Skofterud får Vasalopp-bil 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 De norske skyter bedre enn Schemp i alle fall. Bah. Med én runde mindre hadde Emil vunnet. -.- Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Klarer ikke runde 100 verdenscupseire på den måten der Ole. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 De norske skyter bedre enn Schemp i alle fall. Bah. Med én runde mindre hadde Emil vunnet. -.- Det hadde MF også og han har bommet sinnsykt mye mer enn Emil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Eh. Fourcade er da 2 minutter bak Emil igjen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Eh. Fourcade er da 2 minutter bak Emil igjen. Blingset jeg da? Synes han var 52 sek bak broren sin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Nei, han er et godt stykke bak der igjen. Han er vel 2,38 min bak Fak mener jeg. Emil er 48 sek. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Tora har nok medaljesjanser i morra ja. De andre er ikke topp 10 materiale. Nja Solemdal kan komme inn blandt dei ti om det ikkje er for mykje vind. Ellers so ser det ut som stafetten blir lite å juble over. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Trist dag for nordmennene. Men dessverre ikke noe nytt fenomen på 20 km.... emils: sur fordi eg ikke er enig ned deg? Tydeligvis ikke bare eg i verden som er det... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Trist dag for nordmennene. Men dessverre ikke noe nytt fenomen på 20 km.... emils: sur fordi eg ikke er enig ned deg? Tydeligvis ikke bare eg i verden som er det... 20km er jo en "norsk" distanse. Vi har vunnet 4 (eller var det 5) av de siste 20km i mesterskap før i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Nå har jo nordmenn vunnet omtrent det som er i vm sammenheng de siste årene. Utenom det har vel ikkje nordmenn hevdet seg 20 km Cup de siste årene? Men meget mulig eg tar grundig feil. Det har skjedd før... 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Henviser til NHL-dom Det er så latterlig uprofft av hockeyforbundet at jeg blir flau! Har hele tiden tenkt på hockey som en seriøs sport, som jeg er veldig glad i, men med noe sånt som dette begynner jeg å tviler. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Kanskje grunnen til at Hockey aldri vil bli en sports som fanger folket! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Normaldistansen for kvinner er i gang. Satser på topp-10 plasseringer for Berger og Solemdal! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Satser på pallen for jenta fra Lesja i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå