DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Synd med Toras ene, bra av Ringen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Sånn ja, Tora! Én runde fra pallen nå. EDIT: Virker som om Ringen og Tora deler på å bomme. Endret 4. mars 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Neuner må lære de norske å skyte. Få faen så rå hun er. Vi må få en Tora-spesial om det skal bli medalje og de to foran må bomme. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 HAHAHAHAHA. Så fantastisk takling av hun russeren der. Eller så kan bare Landheim lære dem å skyte. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Argh! Er liksom den ène sure bommen hele tida. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ingen medalje på Tora, desverre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Er jo en del av Toras greie det der. Å gamble. Noen ganger går det, andre ikke. Surt når det ikke går. Isj, synd med Ringen der. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Var det noe med skiva eller hadde Neuner en total skivebom (bokstavelig talt)? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Den sure 4. plassen, men likevel godkjent. Skal det bli som i mix-stafetten? Likevel kan de ikke gi Neuner 30 sekunder nå, av den grunn at det ikke ble brukt noe tid på lading osv. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hmm hun er jo ikke direkte upen heller Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jon Herwig Carlsen (74) pensjonerer seg. Rike og Carlsen har alltid vore stemmene til skisporten. No er det kun Scheie som er igjen av dei gode gamle kommentatorane. Skiskyting utan Carlsen blir ein nedtur. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Yup. En æra er liksom over. Merka allerede hvor tomt det ble etter Rikes bortgang. Men, nå syntes jeg ikke Stabrun Smith har vært så aller verst. Han hadde tross alt noen skikkelig store sko å fylle. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Smith er vel det beste alternativet etter Carlsen, han har gjordt ein god jobb so langt. Men det blir nok langt frå det same å sjå vintersport uten Rike, Carlsen og sikkert Scheie om eit par år. http://www.youtube.com/watch?v=I6_NUtqE9hA Endret 5. mars 2012 av Karbutar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 For min del vil det bli "tyngre" den dage Ola Lunde slutter. Det den mannen ikke kan om skiskyting er helt uvesentlig. Karbutar: Det der glemmer eg ALDRI! Noe av det råeste eg har sett innen moderne langrenn. Fantastisk. Og det verste: Alsgård uttalte i ettertid at han hadde et håp om å ta igjen Brink (Han ledet med ganske mye) grunnet at thomas gikk så sinnsykt fort men allikevel tok han ikke innpå Brink. Derfor trodde han at han kom til å sprekke Da er man kald! 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Blir trasig når hele gjengen der er borte ja. Ola Lunde også, er en viktig del av skiskytinga. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Zeph: Den infoen der kom jo jeg med i april i fjor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er forresten sjuk hvordan en løper som Brink går helt til helvete på den 10km stafetten, mens han nå har vunnet Vasaloppet tre år på rad og har løyperekorden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Og det verste er jo at han egentlig var sprinter.... Kollapsen ødela helt for Brink. Han kunne blitt veldig god i vanlig langrenn, men hvis eg ikke husker feil ble han uglesett i langrennsmiljøet og valgte derfor å distansere seg fra "kollegene" sine. Svenskene har vært flinke til å "ødelegge" talentene sine. Elofsson er jo også et skrekkeksempel. Men det var jo Muhlegg som tok knekken på han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 http://m.db.no/2012/03/05/sport/vibeke_skofterud/langrenn/vasaloppet/jrgen_brink/20534530/ Slike ting pleier ikke bry meg mye, men det er igrunn litt tragisk.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå