DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 KAN DU SE TIL HELVETE Å HOLDE DEN STYGGE JÆVLA FITTEKJEFTEN DIN IGJEN? DU HAR RETT EN JÆVLA GANG OG BER MEG HØRE PÅ DEG HVER GANG. JEG ER SÅ DRITTLEI DEN GREIA DI. Du sier at han på det beste blir topp 10, han blir nummer fem, er med til siste skyting. Kan ikke du bare komme deg vekk fra det forumet her? 5 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Så 5. plass er ikke topp 10? Sa aldri at han på det beste er topp 10 forøvrig. At du blir såpass forbanna tyder vel mest på at jeg har mer rett enn du ønsker at jeg skal ha. Tror jeg skal begynne å føre statistikk på mine tips og legge det frem hver gang det påstås at "jeg har rett kun 1 gang". Endret 4. mars 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Haha, nei. Det betyr at jeg er DRITTLEI deg og den jævla pesimismen din. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Klassisk sprint nå. Blir viktig for Marit å nå en semifinale. Helst finale for å ikke tape terreng til Polakken Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Ser ut som at hun er i fin form.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Tar seg fint til semien. Ser bedre ut op bakkene enn i går. Spent på hvordan polakken ser ut. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Polakken bare moser på. For en maskin. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Polakken ser sterk ut i bakkene,kan bli en jævla spennende finale.. Tipper polakken åpner hardt,så spørs det om det holder mot Marit(synser kraftig). Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Den svingen der kommer til å gi meg hjerteattakk en dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Imponerende av Gjeitnes! Svakt av Weng. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Weng holdt da bra, feilberegnet slutten bare. Jævla amerikaner.. Endret 4. mars 2012 av Hotel Papa Echo 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Trygger ledelsen sammenlagt enda mer. Så kjempemoro!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Marit på 1. og Polakken på 3! Da har Marit 78 poeng på Polakken i VC. Det er en del. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 God stemning det! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg skal begynne å tippe de norske inn på topp 100 uansett gren sånn at jeg kan skryte over å treffe på alle tipsene mine! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Tipper Tora og Solemdal blir blant topp 60 i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Foretningside: Lag en helvetes mange Neuner-skjerf og pell deg ned til Ruhpolding. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Litt forskjell på å tippe topp 10 og topp 100. Hadde det vært greit å tippe utenfor pallen? Var det som var essensen i tipset mitt. Uansett, tror Tora er litt for langt bak til å klare 1-2 plass. Da må konkurrentene bomme mye. Bronsje er mulig, men tror man skal si seg fornøyd med topp 5-6. Tror hverken Solemdal eller Ringen klarer topp 20 i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå