Wheeljack Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Bardal holder fortsatt Sauen og Kofler godt bak seg i verdenscupen. Er i ferd med å hoppe seg godt oppover etter en merkelig førsteomgang. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) 2. plass til Bardal Nå starter vel skisktinga snart Endret 4. mars 2012 av Goodall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 2. plass faktisk. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Dagen ser bra ut så langt, ja. da har jeg akkurat slengt indrefilet av svin i ovne(baguett,salsa,eplebiter,svinefilet med flettet bacon rundt),og er jeg heldig så sitter jeg å nytter middag med norsk seier i skiskytings. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Imponerende av Bardal å hoppe seg opp fra 9 til 2. Blir spennende å se på skiskytingen nå. Jeg tror dessverre Emil skyter seg bort fra medaljekampen i dag. Han har ikke skutt fullt hus i konkurranse på over 2 år og pilen peker slikt sett nedover. Tipper Martin Fourcad sikrer seg dobbelt gull i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Tipper Svendsen blir sist jeg, Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Tipper Svendsen blir sist jeg, Nei, topp 10. OEB har ødelagt løpet. Tarjei også ute av dansen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Bommet igjen Emil! Elendig svakt. Blir vanskelig nå med medalje mtp at han er elendig på stående. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Ser ikke veldig lyst ut for de norske så langt,,, Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Ingenting er da avgjort. Noen kan bomme, noen kan treffe og noen kan tilogmed falle også. Syntes det nå hadde vært grisemoro om Bergmann hadde klart å beholde gårsdagens plassering eller tom. avansert den. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Fourcade har stålkontroll på det her. Tipper Fourcade vinner foran Svendsen og Mesotitsch. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Emil på 4. plass nå. Må vel skye fullt hus + at Fourcade må bomme et par ganger. Tror franskmannen akkurat avgjorde. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Ole tror jeg prøver på å sikre seg 10 strafferunder minst... Bra at det ser ut som Emil har fått kontroll på sakene Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Se på Bergmann!!! Lolol. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Ja, da må Emil skyte fullt, men tror uansett MF går så fort at han har vunnet. Neida, Emil sprekker. Blir da maks bronsje. MF har vunnet. Svensk sølv. Endret 4. mars 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Emil og co får servert gullmuligheten, også klarer Emil å bomme to. Fy faen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 20 sek på bronsje. Ikke sjans. Elendig skyting av Emil NOK engang. Svakt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Fy faen, Emil. Hva faen skjer med skytingen? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Fy faen, Emil. Hva faen skjer med skytingen? Når skal du begynne å høre på meg? Blind tro på folk som har skutt elendig i over 2 år blir for dumt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Tarjei går seg opp 10 plasser. Det er bra. Har mulighet på medalje på normaldistansen, men MF er soleklar favoritt og gjør nok rent bord. Nesten i uslåelig form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå