Benbjo Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Bø viser hvertfall et forrige sesong var en "one of". Jeg vet dette er å rippe opp i gamle sår, men men. Hva sa du, sa du? Rart det har vært tyst som en gravlund fra deg i dag. Jeg mener, bare firedobbelt norsk i kvinnelangrenn, 2 på pallen i utfor, sølv på herreskiskyting, osv. Har ikke vært hjemme noe særlig i dag. Alpint er jeg dessuten svært lite interessert i. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Tipper du hadde vært interessert om vi hadde vært dårlig. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Tipper du hadde vært interessert om vi hadde vært dårlig. Vi har da vært dårlige i Alpint siden Kjus og Aamodt holdt på (generelt)? Svindal vinner noen få ganger verdenscuprenn og det hender han er i form til store mesterskap. Han har også, så vidt jeg har fått med meg, hatt en elendig sesong så langt. Har jeg kommentert det? Nei. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Jada, dårlige siden Kjus og Aamodt. Svindal vant jo bare verdenscupen for to sesonger siden. Det er jo ikke noe bra det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Som sagt, jeg er ikke interessert i sporten og følger som regel med kun når det er mesterskap (OL, da ser jeg alt mulig rart). Sist jeg husker Nordmenn gjorde det stabilt bra i Alpint var før Kjus og Aamodt la opp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Men, du kommenterer ikke alpint her inne siden du ikke følger med på det. Hvorfor kommenterer du skiskyting da? Endret 3. mars 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Hvorfor bruker dere mer energi på å klage på benjo enn å se på sporten? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Fordi det ikke er noe sport å se på nå? 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Hvorfor bruker dere mer energi på å klage på benjo enn å se på sporten? Det går sport i det vet du. Pluss, eg har ikke noe liv Emils. Ikke alle forunt det vet du.... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Men, du kommenterer ikke alpint her inne siden du ikke følger med på det. Hvorfor kommenterer du skiskyting da? Hva mener du? Jeg ser på skiskyting. En av de beste vintersportene spør du meg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Du virker som det motsatte av en medgangssupporter; nemlig en motgangssupporter. Dersom noen gjør det dårlig i ungarsk 3. divisjon så vet du om det. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Men, du kommenterer ikke alpint her inne siden du ikke følger med på det. Hvorfor kommenterer du skiskyting da? Hva mener du? Jeg ser på skiskyting. En av de beste vintersportene spør du meg. oki, da må eg bare beklage. På meg virker det nemlig som om du aldri har sett sporten før. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Huff nesten litt tårer av alle disse gode gamle Rike-klippene Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Haha. Rike under den fantastiske fellestarten til Bjørndalen i 2003 med fire fulle hus "og det er utklassing i forhold til de andre, som har minst 3 bom hver, og det er fem og syv og ti... Ja det er Andresen det" Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Noen andre som følger Vasaloppet? Våkna forøvrig unormalt tidlig til sol og fint vær,så tok meg en god time i langrennsløypa. Var faktisk mange gamlinger i løypa,de folka står tidlig opp de(jeg startet ved skistadion rundt kl 07.15). Vibeke Skofterud leder med 3 minutter i kvinneklassen,herrene er i en stor klynge. Kjetil Jansrud håper jeg vinner i Super-G. Mye digg sport som kommer etterhvert i dag. Endret 4. mars 2012 av sykkeliten Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Kjetil Jansrud! Endelig:thumbup: Ny rekord i Vasaloppet: Jørgen brink! Skofterud tok seieren kvinneklassen med ny rekord 4.08.24 Endret 4. mars 2012 av sykkeliten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Etter å ha vært 0,05 sek bak til sammen på to dager er det utrolig fortjent til Jansrud. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Jansrud og Svindal ga gass i dag ja! Spennende å se at de holdt de andre store gutta unna pallen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Unner Jansrud en seier på hjemmebane ja, ikke tvil om at det er fortjent med tanke på resultatene han har hatt der i det siste. Edit: Morsomt med dobbelt norsk, helt klart. Endret 4. mars 2012 av JR Ewing Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Skofterud tar kvinneklassen med ny rekord 4.08.24 Ja det vare bare helt rått, slo jo gamle rekorden med ca. 9 minutter og det er bra Og 2 plassen ble også norsk ca. 3 minutter bak Sier jo bare litt om Skofterud. Flott norsk helg så langt med tanke på langrenn og kvinner. 1.2.3 og 4 plass i går i verdenscupen og overlegen 1. plass i Vasaloppet. Håper vi gjør det bra i sprinten 14:15 i dag også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå