Jotun Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Sølv faktisk! Oi! Eg såg oppå Nrk Stream på mobilen i bilen, og min halv blinde Kone sa han havnet på fjerde når Martin kom inn. Imponerende med to runder, det hadde vel Martin og det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Hadde to bom han og ja. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Bergman burde ha vasket seg rundt munnen etter frokosten, han har tydeligvis noe saus under leppa. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Kan bli en spennende jaktstart, og Ole og Tarjei er ikkje utenfor medaljesjanser de heller! Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Sølv er da intet nederlag! Gull og sølv på to renn er da meget bra! Se opp for svenskene fremover,de har egentlig ett bra lag. Endret 3. mars 2012 av sykkeliten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Det går da ikke an å ikke like Bergman. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Så stille det var fra Benjbo i dag... han fikk vel spontanorgasme da jam så Tarjeis plassering. Endret 3. mars 2012 av Patrick123 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Snowboard på NRK2. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Så stille det var fra Benjbo i dag... han fikk vel spontanorgasme da jam så Tarjeis plassering. Vm er allerede en fiasko for han. Alt for dårlig med kun gull i på torsdag. Skulle hatt flere medaljer. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Tora åpner med fullt hus! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Tora da, hadde du ikke bomma der, så hadde du sannsynligvis tatt gullet. men kan bli pallen, kom igjen Tora Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Neuner skjøt skremmende fort. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Går ho helt hinsides så kan det nok bli pall alikevel, men veldig synd med den bommen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Klasse. Neuner eier. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Vel gratulerer Neuner med seiren, kan ikke se hvem som skal slå deg nå. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Men Neuner bukker ikke under for presset. Må være rått og prestere sånt under VM på hjemmebane i sånt vær. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Domracheva var tatt sykt inn på siste runde. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Bø viser hvertfall et forrige sesong var en "one of". Jeg vet dette er å rippe opp i gamle sår, men men. Hva sa du, sa du? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Han gjorde jo bare samme tabben som du gjør gang på gang. Komme litt for tidlig med tull.... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Bø viser hvertfall et forrige sesong var en "one of". Jeg vet dette er å rippe opp i gamle sår, men men. Hva sa du, sa du? Rart det har vært tyst som en gravlund fra deg i dag. Jeg mener, bare firedobbelt norsk i kvinnelangrenn, 2 på pallen i utfor, sølv på herreskiskyting, osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå