DJ_Dark Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Ljøkelsøy har 11, Bredesen har 8. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Noen som husker den spesielle v-stilen til Roar? Akkurat som om den åpnet seg når han kom over kulen. Det fungerte for han, men kan ikke huske å ha sett andre med slik stil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Var det ikke han som hadde en mer W-stil? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Jo enig i det. Han hadde vel nesten en halv meter mellom tuppene på bakskia. http://youtu.be/tgoKldjkhZg Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Han skadet halebenet om jeg ikke husket helt feil. Og det viser jo her at Ahonen nettopp IKKE greier hoppet. Han var for god, hadde bakken vært tilpasset han så hadde han ikke hoppet for langt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 VM i skiskyting i gang snart. Dette blir gøy! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Vi har nok medaljesjanser (les bronsje) i mix-stafett som starter nå, men Frankrike og Tyskland kommer nok til å kjempe om gullet. Vi har rett og slett ikke 4 løpere som holder et jevnt, høyt nivå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Eg har tro på gull. Det har E+H alltid når herrene deltar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Nydelig start av Tora! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 To fulle hus. Kremrunde!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Blir spennende å se hvor langt bak vi er når gutta starter. Lol Benjbo. Lol, ja. Vi har vår dårligste nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Greit av Solemdal. Så lenge Neuner ikke tar inn mye i sporet er jeg happy. Neuner er mer ustabil i stående og. Blir spennende å se hvor langt bak vi er når gutta starter. Lol Benjbo. Lol, ja. Vi har vår dårligste nå Er du alltid drita? 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Unngikk strafferunde. Viktig! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Da er trioen samla, kan bli en meget artig stafett på sluttten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 DETTE TAPER VI. VI ER NUMMER TO NÅ, SÅ DA BLIR VI NUMMER 12 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Spennende blir det ihvertfall det er det liten tvil om. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Greit av Solemdal. Så lenge Neuner ikke tar inn mye i sporet er jeg happy. Neuner er mer ustabil i stående og. Blir spennende å se hvor langt bak vi er når gutta starter. Lol Benjbo. Lol, ja. Vi har vår dårligste nå Er du alltid drita? Epic fail av deg. Vi er bak 17 sekunder. I tillegg er det Frankrike og Tyskland som ligger i tet. Jeg hadde, som vanlig, rett. Endret 1. mars 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå