Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Den juryen der. Skjønner godt at den østerriske treneren tilta i vinkel og litt til.

Det er ingen jury. Det er Walter Hofer og litt pynt for syns skyld. Mannen er kav idiot, og det veit trenerne, hopperne, alle som ser på og til og med kommentatorene. Han må være psykopat ettersom han fortsatt innehar stillingen.

 

Velta :new_woot: Jeg bøyer meg i støvet!

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Hva var det jeg sa? Blir tungt å ta medalje.

Gratulerer. Du traff for en gangs skyld på noe. Hvordan føles det? Seks uker til neste gang. Gleder du deg?

 

Det er ingen jury. Det er Walter Hofer og litt pynt for syns skyld. Mannen er kav idiot, og det veit trenerne, hopperne, alle som ser på og til og med kommentatorene. Han må være psykopat ettersom han fortsatt innehar stillingen.

Sant nok. Fyren er greit sprengt i hodet.

Lenke til kommentar

Når juryen ikke skjønner at Velta er topp 3 skiflyger atm og at Schlierenzauer ikke er i form, mens alle andre ser det, da hjelper den utdannelsen fint lite. Den virkelige verden og et stykke papir henger stort sett ikke mer enn passe sammen. Det må være lov til å få se mer enn ett langt hopp i hver omgang... Hofer har vist i hele vinter at han forsøker å gjøre hoppsporten uinteressant.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jeg ble nysgjerrig hva slags utdannelse de har? :ermm:

 

Jeg vet ikke, men jeg synes det er litt morsomt at ALLE her inne er kritiske til juryen. Sikkerhet > Spektakulære hopp.

 

Juryen som sitter i Vikersund er nok ikke u-utdannet. Enten har de lang erfaring fra gamet gjennom mange år (gjennomsnittsalderen på juryen er jo ikke akkurat slik at man kan at jurymedlem for å være en russ) eller så har de nok flere dommer og jurykurs bak seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...