Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg litt over at så godt som alle som har en rekord sier de er "glad for at den er blitt slått" og "det gjør ingenting".

 

Bullshizzle, du er 50 år, halvveis glemt og har lagt opp, den rekorden var alt du hadde igjen! Du er faen ikke glad, du er forbanna!

 

Jeg vet at man skal være glad for andre sin suksess og at man skal framstå som et forbilde, men det får være grenser!

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Irriterer meg litt over at så godt som alle som har en rekord sier de er "glad for at den er blitt slått" og "det gjør ingenting".

 

Bullshizzle, du er 50 år, halvveis glemt og har lagt opp, den rekorden var alt du hadde igjen! Du er faen ikke glad, du er forbanna!

 

Jeg vet at man skal være glad for andre sin suksess og at man skal framstå som et forbilde, men det får være grenser!

Å sette verdensrekorder betyr enormt mye for en sports fremtid. Det blir PR, noe nytt å strekke seg etter, man får en helt man kan dyrke osv.

Jeg tror mange gamle utøvere har en så stor kjærlighet til sporten sin at de lett gir slipp på gamle rekorder fordi det er bra for sporten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...