DJ_Dark Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Snooker på Eurosport. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 og jeg er DRITTLEI av dere som hele tiden sidestiller pessimisme med fakta. Du har aldri skrevet noe her inne som stemmer. Du har aldri kommet med noe som ligner fakta. Du har aldri truffet med dine kommentarer, hverken før, under eller etter renn. Du suger så innmari balle når det kommer til vintersport at eg har ikke ord. Helvete, 10 000-meter på NRK1 eller slalåm på NRK2?! Det er som å måtte velge hvilket av dine to barn som skal overleve! Nja... Det må isåfall være bastard ungene mine. For gullungene går ikke på tv nå. Er lett å velge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 "Slovenske Peter Prevec hoppet hele 225,5 meter i tredje runde. Det er tangering av Harri Ollis bakkerekord i monsterbakken i Oberstdorf. Men dessverre falt Prevec, og brakk både kragebein og ski. Dermed vil det forestående verdensmesterskapet i Vikersund bli en attraksjon fattigere." Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvor ofte setter man sånne landinger med en dobbel cork 1440? Liker heller store hopp men mindre rotasjon og finere grabs osv. Er du seriøs? Sammenligner du en enkel backflip med dobbel cork 1440? Det sier seg sjøl at jeg får bedre landing hvis jeg hopper over hoppet kontra å spinne 3 ganger. Det der var bare ett eksempel på fine landinger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ser hjelmeseth prøver å snakke seg inn i kollen laget via media... Har ikke noe særlig imot at han skal få gå sitt siste løp der, men liker ikke når han ikke engang prøver å gå seg inn på laget. Hva med å konsentrere seg om skiløping og ikke bare ekspertkommentering. Kanskje det kunne hjulpet litt Odd? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Johan Remen Evensen legger opp med umiddelbar virkning. Ref. Petter Tenstad i Eurosport og Rbnett: http://www.rbnett.no/sport/article429674.ece Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Så det der. Tålte ikke mye motgang han der. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Tydeligvis er det populært å legge opp etter å ha hatt litt motgang i hoppmiljøet for tiden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Han er visstnok for muskuløs... Problemer med kroppen 26-åringen forteller at det er kroppen som er grunnen til at han nå har valgt å legge opp. - Jeg har en kropp som ikke har fungert for meg i år. Det har på en måte vært mitt problem i karrieren. Jeg har oppfylt min drøm, som jeg har hatt siden jeg var 8, om å sette verdensrekord. - Derfor velger jeg å gi meg i dag. Kroppen sier at den har fått nok, og jeg får ikke til å prestere på det nivået, sier Remen Evensen videre. 26-åringen forteller at han alltid har hatt en såkalt turnerkropp. - For å være litt mer presis. Jeg har alltid hatt en litt mer turnerkropp, som ikke er optimal for skihopping. For muskuløs. Det går ut over min hverdag. jeg må tyne kroppen. sier han. - Jeg har blitt tyngre, og jeg klarer ikke komme ned på den vekta jeg bør være. Jeg har fått all hjelp, det er ingen å skylde på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Akkurat. Like pinglete som Jacobsen. Motgang kommer og de forsvinner. Romøren er iallefall tøff nok til å holde ut, det samme kan sies om Bardal. Idiotisk å bare legge opp fordi man hopper dårlig og føler seg "for dårlig" et år. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Alle, absolutt alle, toppidrettsutøvere opplever motgang en eller annen gang. Det finnes ikke noe unntak. Evensen hadde en sinnsvak sesong da han satt verdensrekord (han satt vel teknisk sett 2 verdensrekorder?), nå butter det litt imot resultatmessig og da velger han å legge opp. Det er kanskje greit nok at han legger opp, han har tydeligvis ikke psyken som skal til for å drive idrett på toppnivå. Synd i grunn. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Psyken? Han har jo sagt at han ikkje klarer å presse kroppen meir ved å slanke seg/holde vekta nede. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Anders Jacobsen gjør hopp-comeback. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Romøren med dagens tweet angående Jacobsens comeback. Sweet! Jacobsen klinka til med 128m i #vikersund i dag! Det var nok til å overtale seg sjøl til come-back! Velkommen tilbake!! 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Så lenge jeg slipper å høre Jacobsen som kommentator lenger, er alt greit. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Han er bedre enn Bredesen. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Synes Jacobsen er "søt" jeg. Har en sånn rolig og behagelig stemme. Har mye peiling også (skulle bare mangle) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Norsk skiskyttergull for jentene i junior-VM. Første siden 97. Lover godt! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Benbjomodus Krise i norsk rekruttering til skiskyting. De vant ikke overlegent nok. /benbjomodus 4 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Du hever ikke akkurat nivået med slike innlegg. Du klager jo mer på Benbjo enn han selv gjør i denne tråden. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå