Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og jeg er DRITTLEI av dere som hele tiden sidestiller pessimisme med fakta.

Du har aldri skrevet noe her inne som stemmer. Du har aldri kommet med noe som ligner fakta. Du har aldri truffet med dine kommentarer, hverken før, under eller etter renn.

 

Du suger så innmari balle når det kommer til vintersport at eg har ikke ord.

 

:yes:

 

Helvete, 10 000-meter på NRK1 eller slalåm på NRK2?!

 

Det er som å måtte velge hvilket av dine to barn som skal overleve!

Nja... Det må isåfall være bastard ungene mine. For gullungene går ikke på tv nå. Er lett å velge.

Lenke til kommentar

Hvor ofte setter man sånne landinger med en dobbel cork 1440?

Liker heller store hopp men mindre rotasjon og finere grabs osv.

 

Er du seriøs? Sammenligner du en enkel backflip med dobbel cork 1440? Det sier seg sjøl at jeg får bedre landing hvis jeg hopper over hoppet kontra å spinne 3 ganger.

Det der var bare ett eksempel på fine landinger.

Lenke til kommentar

Ser hjelmeseth prøver å snakke seg inn i kollen laget via media...

 

Har ikke noe særlig imot at han skal få gå sitt siste løp der, men liker ikke når han ikke engang prøver å gå seg inn på laget.

 

Hva med å konsentrere seg om skiløping og ikke bare ekspertkommentering. Kanskje det kunne hjulpet litt Odd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han er visstnok for muskuløs...

 

Problemer med kroppen

26-åringen forteller at det er kroppen som er grunnen til at han nå har valgt å legge opp.

 

- Jeg har en kropp som ikke har fungert for meg i år. Det har på en måte vært mitt problem i karrieren. Jeg har oppfylt min drøm, som jeg har hatt siden jeg var 8, om å sette verdensrekord.

 

- Derfor velger jeg å gi meg i dag. Kroppen sier at den har fått nok, og jeg får ikke til å prestere på det nivået, sier Remen Evensen videre.

 

26-åringen forteller at han alltid har hatt en såkalt turnerkropp.

 

- For å være litt mer presis. Jeg har alltid hatt en litt mer turnerkropp, som ikke er optimal for skihopping. For muskuløs. Det går ut over min hverdag. jeg må tyne kroppen. sier han.

 

- Jeg har blitt tyngre, og jeg klarer ikke komme ned på den vekta jeg bør være. Jeg har fått all hjelp, det er ingen å skylde på.

Lenke til kommentar

Alle, absolutt alle, toppidrettsutøvere opplever motgang en eller annen gang. Det finnes ikke noe unntak.

 

Evensen hadde en sinnsvak sesong da han satt verdensrekord (han satt vel teknisk sett 2 verdensrekorder?), nå butter det litt imot resultatmessig og da velger han å legge opp.

 

Det er kanskje greit nok at han legger opp, han har tydeligvis ikke psyken som skal til for å drive idrett på toppnivå. Synd i grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...