Patrick123 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nå vet ikke jeg mye om snowboard, men den flowscoren burde jo vært langt høyere? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Burde det. Synes direkte synd på han finnen nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 216,5m på Fannemel. Kjempehopp! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Og helt latterlig hvor jævla mye bedre vind østerrikerne får. Helt latterlig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Skiflygingsrennet er desverre avlyst og blitt erstattet av "hopp i veldig stor bakke". Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Østerrike tar nok rubbel og bit i vikersund. Er hvertfall totalt overlegene nå. Norge har ikke 4 hoppere som er stabilt gode nok. Tipper Sauen slår ny verdensrekord. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nok en gang er den idiotiske pessimismen din her igjen. Tror jeg kan si for de fleste her at vi er DRITTLEI. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Sinkevic har tydeligvis falt om. Dersom det blir en 2. omgang vil det bety at de må hoppe med kun 3 mann? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Nei, da får de nok ikke være med. Var forresten Prevec. Endret 19. februar 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Er du sikker? Syntes Scheie sa at det ble bekreftet at det var Sinkevic? Det var vel Jacobsen som trodde det var Prevec. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 De fikk bekreftet etterhvert at det var Prevec. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nok en gang er den idiotiske pessimismen din her igjen. Tror jeg kan si for de fleste her at vi er DRITTLEI. og jeg er DRITTLEI av dere som hele tiden sidestiller pessimisme med fakta. Er Østerrike for øyeblikket overlegne? Ja Har Norge 4 hoppere som er stabilt gode? Nei Så må jeg også få mene at Sauen tar rekorden til Evensen. Det er ikke usannsynlig. Jadda, Sauen failer! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Sauen hopper 170 meter. Jævla overlegen han der. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Er Østerrike for øyeblikket overlegne? Nei. Har Norge 4 hoppere som er stabilt gode? Det er det ingen som har. Angående den verdensrekorden; bare 70 meter bak, det var på nippet! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nok en gang er den idiotiske pessimismen din her igjen. Tror jeg kan si for de fleste her at vi er DRITTLEI. og jeg er DRITTLEI av dere som hele tiden sidestiller pessimisme med fakta. Det er virkelig ikke bare derfor vi er lei. Du trekker konklusjoner ALT for tidlig, HVER gang. Se på Bjørndalen forrige helt. Han bommet to etter første skyting og du var ute med en gang at han var ræva og skøt seg bort. Oi, han vant. Du har også sagt etter en dårlig norsk helg at vi ikke vinner en dritt mer. Neste helg har norske kanskje tidenes helger der de vinner så godt som alt de stiller opp med. Du klagde nettopp at Østerrike var så fette jævla overlegne. De ligger nå BAK Slovenia. 6 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Der var hopprennet avlyst, greit nok egentlig. Nå blir det skøyter for alle penga. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Østerrike tar nok rubbel og bit i vikersund. Er hvertfall totalt overlegene nå. Norge har ikke 4 hoppere som er stabilt gode nok. Tipper Sauen slår ny verdensrekord. Si meg, jobber du som spåmann? 4 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) og jeg er DRITTLEI av dere som hele tiden sidestiller pessimisme med fakta. Er det fakta når du raljerer over hvor dårlige nordmenn er før konkurransene i det hele tatt er kommet ordentlig i gang? Men fortsett med det du gjør,jeg har det bittelitt mer moro når du tar feil (Bjørndalen tar VM medalje,og det er fakta til det motsatte er bevist ) . Endret 19. februar 2012 av sykkeliten Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Helvete, 10 000-meter på NRK1 eller slalåm på NRK2?! Det er som å måtte velge hvilket av dine to barn som skal overleve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå