Benbjo Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jaha, de sender det gamle innslaget 2 ganger? fail Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Tragisk jury. Spark hele gjengen. De har ødelagt så utrolig mye renn pga. idiotiske avgjørelser. De burde bare dratt til Oberstorft og hatt renn der. For de som lurer så skylder jeg ikke på juryen pga. vind og sånt, men tenker da på det å kjøre med latterlig lav fart på nærmest hvert renn. Endret 16. februar 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 NRK satte over til noe annet random greier. Ble rennet avlyst? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hoppanlegga må flyttast til områder med lite vind eller beskyttast med vindduk. Det er alt for mykje tull i hoppsporten i dag på grunn av veret. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Dessverre så er det sant. Det er ikke spesielt moro, selv for en hoppinteressert, å sitte å se på 24 hoppere komme utfor på 1 time og 30 min. Var selv i Vikersund i fjor, og på nettopp det rennet NRK sendte da det var avbrekk i hopprennet i dag. Det er helt tragisk at selv om man har et av de fineste hoppanlegg i verden så skal man ikke unytte det. De kjører med så lav fart at hopperne sliter med å komme over 180 meter og det i verdens største bakke. Det er en kommentar jeg husker godt som speaker kom med: "For dere som trodde avsats 1 var det laveste så tar dere nemlig feil, det finnes også en avsats 0". Helt tragisk at de skal kjøre fra avsats 0 når det var 2 hoppere som var over 230 meter når de 40 andre hoppet 180 i snitt. Man kan også begynne å klø seg i hodet når etter endt renn så sier dem at de må bygge flere bommer så de får lavere fart. Noe må gjøres! Endret 16. februar 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Men stakkers Schlierenzauer er redd for å skade seg om han hopper for langt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Synes det alltid er morsomt når han faller, får vondt eller gjør det dårlig. Det er priceless det. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Det er en kommentar jeg husker godt som speaker kom med: "For dere som trodde avsats 1 var det laveste så tar dere nemlig feil, det finnes også en avsats 0". Dem bygde faktisk også inn to stk minus-avsatser fra lørdag til søndag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Der ser man. Jeg var der på Lørdag, så fikk ikke med meg dette, men jeg mener det er tragisk at i en bakke man kan hoppe 250 meter skal man få begrensninger av juryen til å hopp kun 230. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Når skal det nevnes, som Scheie sa i dag. Hopperne har vært utrolig uheldige i år med mye vind og avslysninger. Kontinentalcupen derimot, er i bakkene helgen etter verdenscupsirkuset har vært der. De har nesten ikke hatt noe vind i år. Er jo litt typisk det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Overraskende moro å se på snowboard-VM. Og herre jemini så søt jentene er Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Synst det var litt småtamt. Gleder meg til å se herrene kjøre samme halfpipe! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Herrene har da kjørt den siste halvannen timen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kvalik da? Noen som sa herrene skulle kjøre i morra... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Halfpipe-kvaliken til gutta starta 16.55. Går på NRK2 nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jau, tenkte på semifinalene. De er vel i morra? Må få bort litt daukjøtt før det blir interessant Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Dette er vel semifinalene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ok. Sitter uansett ikke og ser snowboard nå når det er kamp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå