Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tragisk jury. Spark hele gjengen. De har ødelagt så utrolig mye renn pga. idiotiske avgjørelser. De burde bare dratt til Oberstorft og hatt renn der. For de som lurer så skylder jeg ikke på juryen pga. vind og sånt, men tenker da på det å kjøre med latterlig lav fart på nærmest hvert renn.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Dessverre så er det sant. Det er ikke spesielt moro, selv for en hoppinteressert, å sitte å se på 24 hoppere komme utfor på 1 time og 30 min. Var selv i Vikersund i fjor, og på nettopp det rennet NRK sendte da det var avbrekk i hopprennet i dag. Det er helt tragisk at selv om man har et av de fineste hoppanlegg i verden så skal man ikke unytte det. De kjører med så lav fart at hopperne sliter med å komme over 180 meter og det i verdens største bakke.

 

Det er en kommentar jeg husker godt som speaker kom med: "For dere som trodde avsats 1 var det laveste så tar dere nemlig feil, det finnes også en avsats 0". Helt tragisk at de skal kjøre fra avsats 0 når det var 2 hoppere som var over 230 meter når de 40 andre hoppet 180 i snitt. Man kan også begynne å klø seg i hodet når etter endt renn så sier dem at de må bygge flere bommer så de får lavere fart. Noe må gjøres!

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...