Wheeljack Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Skal faktisk si meg enig i det... Blir nok ikke noe av det, da Sauen har altfor mye makt. Men Bardal på 2.plass er fortsatt morsomt og fortjent. Han har vært så stabilt god gjennom hele sesongen. Endret 15. januar 2012 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Bardal har vunnet! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jada! Stuntet til sauen gjorde at han ble disket! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Wohooo!!!1 Endelig litt rettferdighet Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Skal faktisk si meg enig i det... Blir nok ikke noe av det, da Sauen har altfor mye makt. Men Bardal på 2.plass er fortsatt morsomt og fortjent. Han har vært så stabilt god gjennom hele sesongen. Han ble diska! Bardal vant!!! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg så det. Er med STOR glede jeg spiser mine ord!!! :) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Det var da enda godt. Jeg har sett en gang før der det var noe tull med dressen, som jeg tror var Schlierenzauer sin da også, slik at han som egentlig skulle hoppe etter Schlierenzauer måtte hoppe før han, slik at Schlierenzauer kunne fikse dressen. Da var det noe med glidelåsen som var feil og den ble jo i orden, men det skal da ikke være slik at det må omrokkeringer i startlista når noen ikke har utstyret i orden, slik at de får tid til å fikse det. Det er virkelig gledelig at Bardal gjør det så bra. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Fantastisk at GS ble disket. Han har fått viljen sin så mange ganger. I første omgang setter han et nedslag som er så dårlig og ukontrollert, men får allikevel bedre stilkarakterer enn hoppere som ikke rører på en finger. Nei, ingenting er bedre enn å se grinete Østerrikere. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Stöckl vraker Romøren Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Skulle da bare mangle. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Eg trodde Romøren hadde slutta. Har han ingen skam? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvis Romøren hopper dårligere nå så lander han bak unnarennet. Han har vært med en stund, men nå må det slippe til noen yngre og bedre. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Romøren har potensial til å hoppe veldig langt, bare synd han ikke gjøre det enda. Jeg har på følelsen av at han bare fokuserer på det negative. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg har på følelsen av at han bare fokuserer på det negative. Stemmer dette? Han blir jo ikke kalt Sutreøren uten grunn. Som nevnt tidligere, han har potensiale fortsatt men han er langt fra stabil nok. Plutselig klinker han til med et Topp-5 hopp, bare for å slå av 10-12 meter i omgangen etter. Så går det under par en stund... Det er holdinga hans jeg syntes er verst. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Tragisk sak det der...fantastisk dyktig jente. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Super trist for sporten, får håpe alle jibbere har dette i bakhodet når vi shredder. S.I.P Sarah Burke a icon for skiers <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå