nordmannen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Bra av Emil, men det er litt tynt bak Emil og Tarjei. Når kommer Os tilbake? Hvor gammel er broren til Tarjei? Kommer han med en gang? Endret 12. januar 2012 av nordmannen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Dårlig norsk dag nok engang. Dårligste norske år på over 10 år så langt. Hahaha. Latterlige mann! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hopptrening og kvalik utsatt nok en gang. Hva ER det med været når det skal avvikles hopprenn om dagen? 1 Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hopptrening og kvalik utsatt nok en gang. Hva ER det med været når det skal avvikles hopprenn om dagen? Er det ikke alltid ett problem uansett med hopprenn? Husker du en gang det ble avviklet et hopprenn på normal måte? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Nei, det er nettopp det som er poenget mitt. Er det bare innbilning fra min side, eller har værgudene vist seg atskillig vanskeligere nå i det siste? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Nei, det er nettopp det som er poenget mitt. Er det bare innbilning fra min side, eller har værgudene vist seg atskillig vanskeligere nå i det siste? ikke være enn vanlig synes jeg, men Kulm er vel kanskje litt ofte utsattt for dårlig forhold for hopperne, tror de avlyste/utsatte renn der ifjor og. men de klarer vel å gjennomføre en konkurranse før helga fer omme. Endret 13. januar 2012 av slipten Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Det har vært rimelig greit i år, det var bare litt problemer under hoppuka og nå. Ellers har det vært rimelig normalt. Husk at hopp er en veldig utsatt idrett og når de kan stoppe et renn pga. 2m/s så sier det seg selv at det ikke skal mye til. Har hopprennet i dag blitt avlyst eller skal de forsøke? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 helt forferdelig forhold på skiskytinga nå, vinden rister tilogmed på kamera. burde nesten avlyse dette for tidsdifferansen på jakstarten kan bli store. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Glemmer aldri bildet fra liggende skyting (husker ikke hvem eller når) hvor matta blåser over løperen Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hehe... Liv Grethe Skjelbreid Poiree. Husker ikke når det var sjøl, men det var humor ihvertfall. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Er vel oberhof 2004 med 4 gull dere tenker på, bare der det blåser mer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Faen at jeg ikke får sett noe sport. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Produceren burde skamme seg over at han ikke viste flere bilder av Elise Ringen! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Tora Berger gikk inn til 2.plass, selv med bom. Ho gikk noe helt aldeles sinnsykt i sporet. Olga Zaitseva vant (eller ser ut til å vinne ihvertfall) med null bom. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 føler vintersporten har mistet gløden.. får så jeg mye på blant annet skiskyting. nå ser jeg svært sjeldent. det interesserer meg ikke i d hele tatt. hva kommer dette av? er dette bare meg? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) føler vintersporten har mistet gløden.. får så jeg mye på blant annet skiskyting. nå ser jeg svært sjeldent. det interesserer meg ikke i d hele tatt. hva kommer dette av? er dette bare meg? Ikke for min del ihvertfall. Høydepunktet gjennom hele vinterhalvåret er jo NRKS Sports-lørdag/søndag. Endret 13. januar 2012 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hva i svarte var det som skjedde der? Først skjøt hun 3 bom, gikk et par meter, snudde og skøt på nytt, da fullt hus Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Vet noen hvem av gutta som går i morra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå