DJ_Dark Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Herregud. For en latterlig start på 4. etappen på kombinerten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 HAHAHAHAHAHA. For en avslutning. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Veldig fornøyd med at Eldar fikk en velfortjent seier i dag og kudos til Petter for et hederlig forsøk. Greit nok, han tapte ett sekund til Cologna, men økte desto mer til Helner og Kershaw. Litt over 40 sekunder er en grei ledelse å ha med seg, så jeg er relativt sikker på at Petter kaprer andreplassen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Marit har sluppet polakken. Polakken er i tillegg normalt mye, mye stekere enn marit opp slalombakken. Hvis både sveitseren og polakken vinner i morgen vinner jeg flere tusen kroner Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 HAHAHAHAHAHA. For en avslutning. Så slutten av kombinerten nå...HERREGUD for noe latterlig greier, men Norge fikk seieren da 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Haha, det gjorde jeg også! Det må være helt jævlig surt å falle såååå nære mål. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Syns det er surt at de som faktisk vinner renn i TDS ikke får mer bonussekunder. Da hadde nok Petter'n vært litt lengre opp. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Et spørsmål bare; hvor kommer ikke denne tråden opp i "Mine innlegg+favoritter" som alle andre, men kun i "Favoritter"? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Sjekk om du har merka den på lista over ignorerte emner. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Ca. 15 minutter igjen til TDS dette blir vel en thriller uten sidestykke. Gleder meg, håper Therese har en god dag og ikke blir tatt igjen bak fra... Kan bli 1.3 og 4. plass i dag Blir spennende med Petter senere i dag...der er det ikke lett å gjette på hva som skjer Endret 8. januar 2012 av Goodall Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Tips: Justyna og Dario vinner i dag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Sitter her på jobb og ser TdS på NRK.no. Krysser fingrene for få/ingen kunder en liten stund fremover. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Johaug går nok raskest idag,visst hun ikke sprekker da.. Duellen Kowalczyk vs Bjørgen tror jeg blir avgjort ved at en av dem sprekker.. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Johaug bruker et tonn av krefter på å ta igjen tet / øke avstand til dem bak, så ho har nok ikke noen sjangs på å vinne. Au! Der sprekker Marit Polakken sa jo at ho var livredd for en spurt, sikkert derfor ho prøver å avgjøre allerede nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Er jo tidenes vitamininnsprøytning å se at Marit slipper og. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Håper polakken blir stående fast.. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ho må snuble og knekke en ski for at ho ikke skal ta det her. Var synd, veldig synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå