Wheeljack Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 To kjempehopp av Gangnes og Rønsen. Tøft at ungspirene får vist seg fram litt. Vi trenger sånne. Etter alt møkkaværet tidligere så håper jeg da for guds skyld at dem klarer å få gjennomført to omganger. Er jo finalerennet for pokker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvem bryr seg om Hoppuka? 2 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg blir overrasket om det blir noen som helst finalerunde i dag. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Blir det skiskyting da??? Eller skal man bare sitte å se på utsettelse av hopprennet? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Er skiskyting, men ræva norsk dag. Tvilsomt noen topp 10. De norske løperne må lære seg å skyte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Sauen vant hoppuka? Meh. Like greit at jeg ikke så et eneste renn. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Sauen eide som vanlig. Hadde vel 1.10 i odds på å vinne eller no når jeg sjekka i romjula. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Glad jeg ikke så ja. Fyren skulle jo ikke vært i finalen en gang i det første rennet. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Tyngre norsk dag i dag, selv om jeg ble litt imponert i hoppinga. Laghopp i morgen. Gleder meg også til Touren; spent på fortsettelsen av Bjørgen-Kowalczyk. Grattis med dagen, Northug. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Er veldig fornøyd med hoppuka spesielt med tanke på den norske hoppingen desiste årene. Stöckl(?) har virkelig fått sving på sakene, i allefall noen av dem. En 4. plass sammenlagt av Bardal er veldig bra, det samme er unguttas prestasjoner. Det eneste som satte en liten demper på stemningen var den til tider inkompetente juryen. Omganger som ble startet på nytt med den konsekvensen at hoppere med elendig hopp fikk en ny sjanse, samt de med gode hopp endte langt nedepå lista. Såvidt jeg husker var det vel i det første rennet at Schlirenzhauer(?) ikke skulle vært med i finalen, mens Ito muligens kunne vunnet med sitt hopp. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er veldig fornøyd med hoppuka spesielt med tanke på den norske hoppingen desiste årene. Stöckl(?) har virkelig fått sving på sakene, i allefall noen av dem. En 4. plass sammenlagt av Bardal er veldig bra, det samme er unguttas prestasjoner. Det eneste som satte en liten demper på stemningen var den til tider inkompetente juryen. Omganger som ble startet på nytt med den konsekvensen at hoppere med elendig hopp fikk en ny sjanse, samt de med gode hopp endte langt nedepå lista. Såvidt jeg husker var det vel i det første rennet at Schlirenzhauer(?) ikke skulle vært med i finalen, mens Ito muligens kunne vunnet med sitt hopp. Men når det ikke var rettferdig for hopperne som fikk problemer i tilløpet? De kan jo ikke få mye dårligere forhold heller. Men kan man ikke lage oppvarmede porselenspor der snø og is ikke hadde vært problem?? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Forskjellen var at i det første rennet hoppet både Frenzel og Sauen elendig, derfor startet de på nytt. Kunne jo tross alt ikke ødelegge hoppuka for publikum. :rolleyes: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Nice. Moan hopper kjempe for å være han i laghoppingen. De håpet at han skulle nå 120m, han hoppet til 127,5m! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Da er det bare 30 min til TDS braker løs Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 La oss bare håpe at Cologna har en "Petter-dag" i dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Cologna har selvsagt full kontroll og øker til Petter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Med mindre Cologna sprekker i bakken så er det nok kjørt. Sånn sett er det større sjanse for at Petter sprekk i kampen mot sekundane. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Rønning Men Cologna må vel omtrent gå opp hele bakken, for så å snuble og rulle ned hele igjen for at Northug skal ha sjangs... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er så glad Cologna har spart sin dårlige dag til i morra....kommer til å sprekke før han når bakken Petter vinner med 1 minutt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå