Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Petter hadde jo GRISEFLAKS med at han bare fikk gult kort og advarsel etter å ha brutt reglene i svingen før målgang...Kunne fort ha blitt disket eller fått så mange minutter i straff at det nesten ikke hadde været vits å gå resten.

 

Men heldigvis har vi Marit som har gjort at denne dagen ikke har blitt en helt fiasko dag for Norge. Synd med Theres som tapte 1 minutt til teten det var veldig trist...nå blir hun vel neppe med å kjempe om 1. og 2. plass :cry:

 

Norge i skiskyting ser jo ut til å bli fiasko deluxe...vet ikke hvem som går siste etappe jeg, men Tarjej er jo ikke med! Er det Emil eller Ole som går siste? Uansett med de beste våre borte så kan man vel ikke forvente topp 3?

Lenke til kommentar

Touren er ikke tapt for Northug, men det begynner å røyne på. Petter er definitivt blant de aller beste i verden, men akkurat nå tror jeg Cologna er hakket vassere. Det var vel i fjor at Petter tok alle de innlagte spurtene samt selve løpet, det vil han nok ikke klare i år både siden det nå er poeng til de 10 første og også fordi han ikke har den samme skarpheten han har vist.

 

Therese hadde desverre en litt dårlig dag samtidig som Kowalczyk og Bjørgen gikk ganske bra. Det er nok for langt opp til de to i front, men ingen klatrer i bakkene som Johaug.

Lenke til kommentar

Synd at verdens beste skiløper sprekker på den måten og blir slått av en som safer dette kun på andreplasser. Man kan vel knapt kalle Cologna en vinner.

Huff da.

Cologna er komplett, og er absolutt en vinner som har skjønt hvordan han best fordeler kreftene sine i en slik konkurranse. Hva er poenget med å krige om 5 ekstra bonussekunder en ganske sikkert får betale for neste dag?

Helt enig. Dario viser tydelig hva som bor i han. Helt rått som han leker med Petter i dag.

 

Men håper grunnen er at Petter hadde en dårlig dag.

Lenke til kommentar

Helt enig. Dario viser tydelig hva som bor i han. Helt rått som han leker med Petter i dag.

 

Men håper grunnen er at Petter hadde en dårlig dag.

Leste at smørerne tok kritikk? Tror det rett og slett var en dårlig dag på jobben for hele Northug teamet.

 

Dobbel post er kult.

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

Ja ingen tvil om at det var tøft at Italia vant...og ingen tvil om at Emil er i farta, sykt bra å få Norge inn på en 5. plass :new_woot: 5. plass er godkjent når vi ikke har med Ole eller Tarjej og med forholdene som var for "nykommerne" så kan vi vel ikke annet enn å si at 5. plass er bra.

 

Ja jeg vet jeg sa skiskytinga var fiasko litt over her, men jeg tar det tilbake sett i sin helhet :yes:

 

Nå skal jeg sitte å nyte VM OSLO 2011 folkefesten på min 65" Opptaket har ligget urørt på pvr dekoderen lenge nok nå :p

Lenke til kommentar

Der er jeg uenig med deg. Tror grunnen til at Northug ikke vinner TDS er fordi han er for mye vinner. Han er en som vil vinne alt, noe som ikke går i denne konkurransen. Da må man bare pålegge seg noen plasser nedenfor førsteplass. Jeg vil si Northug er bedre enn Cologna i både fart, mentalitet og fart på korte og lange strekker. Før kunne Cologna hevde seg på intervall, men nå er Northug bedre der også. Eneste problemet er Cologna er bedre på Northug i utholdenhet når det gjelder en så lang tour. Som jeg sa, mener jeg at det er fordi Northug ikke vil tape noen renn. Er ikke for ingenting at det er Northug som er suveren i mini-tourer og ikke minst VM/OL, der Cologna forsvinner i mengden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Snek meg innom Aftonbladets nettsider i går og gjett hva jeg fant? Såvidt jeg husker var det 6 saker som kun handlet om Northugs regelbrudd og en liten en hvor Helners innsats ble nevnt...

 

Er litt skuffet over at Therese hadde en såpass dårlig dag i går, Touren forsvant for hun der. Opp bakken er hun nok klart best, men det finnes grenser for hvor mye hun kan ta igjen.

Lenke til kommentar

Hvor er Step_up egentlig? Det er jo under 10 minutters grensen han mener Johaug klarer å ta opp bakken.

 

Snek meg innom Aftonbladets nettsider i går og gjett hva jeg fant? Såvidt jeg husker var det 6 saker som kun handlet om Northugs regelbrudd og en liten en hvor Helners innsats ble nevnt...

 

Ai. Leste aftenbladet og tenkte, jaja. Selvsagt.

 

Men svensk avis? Helt latterlig fokus. Hellner gikk kanonbra i går, og gikk seg inn i palldiskusjonen i tour de skit.

 

Bryr de seg om det? Latterlige svensker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...