UNSCCapone Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ikke norske lag med i stafetten? Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ikke norske lag med i stafetten? Ser ikke slik ut nei, dårlig synes jeg. Selv om de beste ikke vil stille bør man ihvertfall gi de unge håpefulle sjansen da... det er slik vi får gjennombrudd. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Sportsåret 2011 på NRK1 nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Fader det gikk jeg glipp av. Håper det ligger på nett. Eventuelt må jeg få med meg en reprise av det. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Tour de Ski om (6?) dager. Hva tenker folket før starten med flere svenske ute? Blir det endelig norsk seier eller kommer noe til å gå galt igjen? Har troa på Therese i år! Redd for at Marit ikke klarer så mange dager :-( Tror det blir sterkt av Petter på herresida hvertfall og håper noen overrasker. Damesida blir det nok sterkt av de norske regner jeg med. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Tror polakken tar TDS hos damene. Marit kollapser nok omtrent halvveis og havner akkurat innenfor topp 10. Therese tar 2.plassen foran hun svenske Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 De 4 beste i TDS damene Johaug på første Bjørgen på andre Kowalczyk på tredje og Kalla på fjerde (hvis hun blir frisk) Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fader det gikk jeg glipp av. Håper det ligger på nett. Eventuelt må jeg få med meg en reprise av det. Ble lagt ut på nrk.no (linky) Men var ikke så mye vintersport som jeg hadde håpa. Han sa på slutten av sendinga at VM i Oslo skulle få et eget program som skulle bli sendt på nyåret. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Takk. I Firefox funker det ikke og i Chrome/Opera lagger det, så får ikke sett. Sportsåret går i reprise onsdag 28.12 på NRK1 klokka 16:05 tror jeg det var, så jeg skal se da. At vm i Oslo ikke ville få eget program ville overrasket meg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Svensker er... svenske. Idiotøye, kalles det i Forsvaret. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Bormio-utfor, hoppuke-kvalik og tour de ski prolog i morra! Skiskyttershow også! Ganske bra og gøy sportsdag i morra igjen :-D Blir vel to seire tenker jeg, i langrenn. Hva tenker dere? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hva kan jeg si? ENDELIG!! 1 Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hvorfor begynner de ikke Tour de Ski litt før i romjula? Kunne nok trukket mange seere tror jeg! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Bormio-utfor, hoppuke-kvalik og tour de ski prolog i morra! Skiskyttershow også! Ganske bra og gøy sportsdag i morra igjen :-D Blir vel to seire tenker jeg, i langrenn. Hva tenker dere? Northug vinner neppe en så kort distanse som prologen. Marit har slitt med sykdom og er neppe i toppform. Sett pengene dine på Polakken og Sveitseren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hvorfor begynner de ikke Tour de Ski litt før i romjula? Kunne nok trukket mange seere tror jeg! Tro det eller ei, men utøvere og arrangører har liv de også..... Benbjo : når det gjelder petter har eg sluttet å bruke ordet Neppe.... 1 Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Pettern vinner ikke en kort distanse? Tror han er vel så sterk på en prolog som 30 km intervallstart. Petter, Teichmann kommer igjen og Hellner. Gøy om Kershaw også kunne kommet igjen. Marit tror jeg ikke var så særlig syk. Tror også Marthe Kristoffersen kan gjøre det bra. Kan også passe Astrid bra. Kowalczyk tror jeg tar andreplassen da. Se opp for Kikkan Randall! Hvorfor begynner de ikke Tour de Ski litt før i romjula? Kunne nok trukket mange seere tror jeg! Tro det eller ei, men utøvere og arrangører har liv de også..... Benbjo : når det gjelder petter har eg sluttet å bruke ordet Neppe.... Er du helt sikker på det? Men det hadde jo vært gøy for oss :-P Men ser den! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 NOT FUN ANYMORE! Defago vinner utforen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 11.30-18.00 NRKs sportstorsdag. NRK1 11.40 V-cup i alpint: Utfor menn. Direkte fra Bormio. NRK1 13.10 Sport i dag. NRK1 13.45 Langrenn: Tour de Ski. 2,5 km prolog kvinner. Direkte fra Oberhof. NRK1 15.10 Langrenn: Tour de Ski. 3,75 km prolog menn. Direkte fra Oberhof. NRK1 16.25 Hoppuka. Kvalifisering. Direkte fra Oberstdorf. NRK1 23.20-00.20 Skiskyting: World Team Challenge. Gelsenkirchen. NRK1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Godt det er vinteridrett i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå