Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Ouch. Går det bra med han? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Foruten om vonde ribbein, så forstår jeg på ham som at det går bra. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hvordan står det egentlig til med de norske hoppere ettersom de fikk ny trener? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Tror det går bra. Stöckl er iallefall imponert over de. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvordan kan Norge bygge på suksessen fra ishockey-VM? Det må da være noen som har input? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 La oss håpe Hagle Svendsen ikke tar noe gull neste OL. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Edit fra Fonna ute, Si hva dere synes om editten http://www.youtube.com/watch?v=mjxUqCithVY Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Hvordan kan Norge bygge på suksessen fra ishockey-VM? Det må da være noen som har input? Du har linket til den tråden sånn ca. ørten ganger. Skal jeg legge til linken i trådtittelen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Det er da ingen som bryr seg om hockey? Hvertfall ikke utenom mesterskap! 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Hvordan kan Norge bygge på suksessen fra ishockey-VM? Det må da være noen som har input? Du har linket til den tråden sånn ca. ørten ganger. Skal jeg legge til linken i trådtittelen? kommer nok til å fortsette med det. Hockeyfolket må da ha meninger om emnet...Og det er mange som henger her inne... Endret 21. august 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hockey er jo så uinteressant som det kan få blitt. Er vel ca. 10-12 bøller som bare bruker sporten som en unnskyldning for å denge løs på hverandre i tide og utide. 3 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Juhu jeg elsker å se på menn løpe etter en ball! Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅ mye mer interesant enn Hockey! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hockey er jo så uinteressant som det kan få blitt. Er vel ca. 10-12 bøller som bare bruker sporten som en unnskyldning for å denge løs på hverandre i tide og utide. Helt uenig, og det er nok mange med meg... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Tviler på at det er så innmari mange gitt! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Tviler på at det er så innmari mange gitt! Nuvel det er vel ein del norske hockey fans, kanskje ikkje so veldig mange på forumet her men.. + det er jo litt utanfor sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Slutt nå å diskuter hva som er best av to sporter når dere vet det bare blir til flaming på hverandre og ens interesser. Makan til barnslighet. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Noen flere som synes sesongen innen all vintersport begynner for sent? Begynner å glede meg allerede nå, men tenker at vi må vente helt til slutten av november før det setter ordentlig igang. Burde man ikke kunne sitte hele november å se på kassa? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Noen flere som synes sesongen innen all vintersport begynner for sent? Begynner å glede meg allerede nå, men tenker at vi må vente helt til slutten av november før det setter ordentlig igang. Burde man ikke kunne sitte hele november å se på kassa? For min del kunne det mer enn gjerne ha vært vintersport året rundt. Hadde det bare vært så enkelt. Hvor mange steder rundt om i Europa har egentlig garanti for snø og kulde tidlig i november? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 tja, Sibir? er jo der Skrue alltid truer Donald med å sende han ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå