Qumad Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 TV 2 kan rappe skiskyting fra NRK Dette begynner å ta av! "Nå blir det Home & Away her på TV2, siste stående blir sendt på TV2 Sport 3" 5 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Rikskanal meg i ræva, ikke tippeliga, ikke fotball VM og nå heller ikke OL. Absolutt ingen grunn til å betale lisens lenger. joda, fotball-VM pågår nå på nrk... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Rikskanal meg i ræva, ikke tippeliga, ikke fotball VM og nå heller ikke OL. Absolutt ingen grunn til å betale lisens lenger. joda, fotball-VM pågår nå på nrk... "Ikke er det fotball og ikke er det kvinner." Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Tidenes mest oppbrukte sitat. Noen av jentene på landslaget er veldig fine. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Men fotball er det ikke. Ja, er noen fine der. Skal ikke klage på det. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/06/sport/ol/vinter-ol/17213625/ Slush-OL. Ok Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Tja, har jo vært bra i Japan, men dessverre så er Sør-Koreanere bare opptatt av kortbaneløp og kunstløp Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Problemet så vi under VM i skiskyting i Pangchang i 2009 eller når det var. 10 grader, nesten ikke snø og sand i løypene. Hurra! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Det er Ivar Hoff Tidenes mest oppbrukte sitat. Noen av jentene på landslaget er veldig fine. jepp, det er de. Hvem er det som egentlig har det sitatet? For han som alle trodde hadde sitatet har jo flere ganger avkreftet dette... Endret 6. juli 2011 av Step_up Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Har du egentlig en link på det? Ivar Hoff har selv gått ut å sagt ved flere anledninger at han ikke har sagt noe slik. 2 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Det står her, men jeg begynner å lure selv, etter å ha google litt. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Og det står på wikipedia og, men mannen sier nå selv at han aldri har sagt det, så jeg tror han vet det bedre enn Kanaripedia og wikipedia... Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Ble litt mer overbevist om at Koreanere få til OL etter å sett denne videoen. http://www.youtube.com/watch?v=dlS0ReJo6Bs&hd=1. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Petter Northug jr. er klar for Team United Bakeries Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hvordan kan Norge bygge på suksessen fra hockey-VM? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Ble litt mer overbevist om at Koreanere få til OL etter å sett denne videoen. Ikke jeg. Skal en god del mer til før jeg blir overbevist over noe sånt. Som DJ skrev, det var varmegrader og de manglet snø sist gang de arrangerte et stort vintersportsarrangement. Latterlig at Norge kastet bort millioner av penger på en søknad som aldri ble sendt, og at det hele endte med at Pangchang fikk OL. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ble litt mer overbevist om at Koreanere få til OL etter å sett denne videoen. Ikke jeg. Skal en god del mer til før jeg blir overbevist over noe sånt. Som DJ skrev, det var varmegrader og de manglet snø sist gang de arrangerte et stort vintersportsarrangement. Latterlig at Norge kastet bort millioner av penger på en søknad som aldri ble sendt, og at det hele endte med at Pangchang fikk OL. Tror fortsatt at jeg får mest rett her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Hilde på tur. http://www.youtube.com/watch?v=79IPzp12wOU Endret 3. august 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå