Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff... det her kan jeg ikke si at jeg var særlig begeistra for.

 

Vintersportsdekningene har egentlig vært hovedbasis for at jeg ikke syntes lisensen er (så) irriterende. Det er omtrent det eneste jeg ser på på TV, og da liker jeg at det er bred og god dekning av øvelser. Både på skjermen og på nett-tv.

 

Hvordan i helsike kan det kommenteres hopp uten Arne Scheie? (hvis han holder på helt til 2014 da vel og merke). Herwig Carlsen har jo tidligere sagt at dette blir hans siste sesong.

 

Og dei fleste av dei mest populære greinane blir vel på betalings kanalar.

For ikke å snakke om dette...

Lenke til kommentar

Jeg synes det er helt OK å betale lisens. Nett-tv-tilbudet fra NRK er helt fantastisk bra. Spesielt bra synes jeg det var under Vancouver-OL. Da kunne man nesten følge alle mulige øvelser simultant via nettløsningen deres. TV2 *må* få til et lignende tilbud - ellers ser jeg heller på Eurosport.

Lenke til kommentar

"Han garanterer at øvelsene der Norge har medaljekandidater vil gå på betalingsfrie kanaler.

 

- De store begivenhetene og der Norge har medaljekandidater skal fortsatt være gratis. Mye av dette vil gå på hovedkanelen vår. Men i tillegg skal de som er spesielt interessert i sport få et tilbud som ikke eksisterer i dag, sier han."

 

 

Kilde

Lenke til kommentar

Det skal mye til for at TV2 ikke blir slaktet for TV-tilbudet når 2014 kommer. NRK hadde full dekning i fjor med sin suverene nettløsning, i tillegg til uavbrutte sendinger, kjente og kjære kommentatorer og bra tilleggsunderholdning på kveldene. At TV2 skal komme i nærheten av den kvaliteten har jeg ingen tro på. At de viktigste øvelsene sett med norske øyne blir betalingsfritt skulle da bare mangle.

 

Dårlige nyheter, dette.

Lenke til kommentar

TV2 sier at de skal sende der norske utøvere er med og har medaljesjanser på betalingsfrie kanaler. Samtidig hørte jeg noe om at dette var rundt 100 timer. Det er jo absolutt ingenting. NRK sendte vel 500 timer på TV om jeg ikke tar feil. I tillegg til alt på nettet. Jeg regner med at det er mange av de mindre, men artige øvelsene som man må betale for. Snowboard, skicross osv er jeg ganske sikker på havner på betalings-TV. Kan umulig se for meg at TV2 viser alt gratis på nett. Ikke sjans i havet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...