Step_up Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hvordan kan Norge bygge på suksessen fra ishockey-VM? Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hva synes folket om at Jacobsen går ut av landslaget? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Han har tydeligvis ikke motivasjon, folk uten motivasjon trenger man absolut ikke på et landslag. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Nei, men er litt synd for han har jo stort potensial. Jeg trodde han skulle bli bedre og bedre etter han fikk hoppukeseieren. Sigurd Pettersen hadde jeg også samme troen på, men det er så mange som forsvinner etterhvert. Løfter Stöckl nivået på hopplandslaget? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Den pausen kan fort bli langvarig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Do not like. Anders er jo så kul. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Var på jobb i Vikersundbakken idag, svær sak Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Gøy vi kan bygge ut 5 meter til Eller hva? Noe vintersport som begynner snart? Tenker på rulleski, skiskyting? (sommer-vintersport) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 NRK har mistet rettighetene til OL. Dette gjelder både OL i Sotsji 2014 og i Rio 2016. SKANDALE! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 WTF? Hvem skal få de da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 TV 2 har kjøpt rettighetene til OL i Sotsji i 2014 og Rio De Janeiro i 2016. Aldri før vil seere ha tilgang på så mye sport på så mange kanaler Eeeeeeeek! Var det jeg var redd for. Alt spredd rundtomkring på betal-tv. Tror jeg går å henger meg i garasjen. Snakkast. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Dette er faen meg så latterlig. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 SKANDALE! Hva med oss som jobber for landet eller går på skole istedet for å sitte hjemme å snylte på staten? Hvordan skal vi få sett OL uten å måtte betale for tv2 sumo eller noe annet dritt? Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ikke bra. NRK er på god vei med forøvrig grei teknikk på Nett TV delen samt at alle har tilgang til NRK uten at man må spy ut penger til Bakkenett, kabel eller parabol selskaper. De få gangene vi har prøvd TV løsningene til TV2 så har det gått galt. På jobb får jeg ikke spilt noen av TV klippene til TV2 eller TV2 Sporten på nettet (får reklamen men så stopper det opp) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nå vil ikke jeg betale NRK-lisens. 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Livet suger.......... STATSKANALEN SKULLE FAENMEG HATT ENERETT PÅ FENOMENET OL. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har delte meninger om dette. Syns det er spennende at TV2 får prøve seg på OL, da jeg mener de kommer med veldig mye nyskapende løsninger som kan gjøre olympiske leker, både sommer og vinterleker mer spennende. Avtalen gjelder også kun OL, så resten av sesongen vil fortsette å gå på NRK. Uproblematisk for min del. Når det er sagt, så er en av de få grunnene til at jeg faktisk aksepterer at vi har lisensavgift i Norge, at vi får events som fks. OL og Eurovision inn i stuen vår uten å måtte betale ekstra for det. TV2 er reklamebasert og ja, det vil komme til å bli både reklamepauser og betalingskanaler (om man vil se alle 5000 timene fra Sommer-OL (Hvem faen vil det?!), men stort sett så vil øvelsene folk flest vil se gå på TV2s hovedkanaler. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er betre at NRK nyttar lisenskronene dei får frå oss til Eurovision Song Contest. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå