Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bra. NRK er på god vei med forøvrig grei teknikk på Nett TV delen samt at alle har tilgang til NRK uten at man må spy ut penger til Bakkenett, kabel eller parabol selskaper.

De få gangene vi har prøvd TV løsningene til TV2 så har det gått galt.

På jobb får jeg ikke spilt noen av TV klippene til TV2 eller TV2 Sporten på nettet (får reklamen men så stopper det opp)

Lenke til kommentar

Jeg har delte meninger om dette. Syns det er spennende at TV2 får prøve seg på OL, da jeg mener de kommer med veldig mye nyskapende løsninger som kan gjøre olympiske leker, både sommer og vinterleker mer spennende. Avtalen gjelder også kun OL, så resten av sesongen vil fortsette å gå på NRK. Uproblematisk for min del.

 

Når det er sagt, så er en av de få grunnene til at jeg faktisk aksepterer at vi har lisensavgift i Norge, at vi får events som fks. OL og Eurovision inn i stuen vår uten å måtte betale ekstra for det. TV2 er reklamebasert og ja, det vil komme til å bli både reklamepauser og betalingskanaler (om man vil se alle 5000 timene fra Sommer-OL (Hvem faen vil det?!), men stort sett så vil øvelsene folk flest vil se gå på TV2s hovedkanaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...