Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Og sverige slo Tsjekkia en uke før VM. Det var en dårlig kamp for sverige, og Norge ovveraska veldig. Det handler mye om instilling, noe treneren til Sverige også sa. (Og jeg har nevnt flere ganger før i tråden.)

Norge gjør for mange feil, og utvisningene kommer fordi de er for dårlige til å takle, de må gjøre det stygt istedet for skikkelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Det at Norge spiller over alle forventinger, og gjør det sinnsykt bra i noen kamper, betyr ikke at de gjør det "Dårlig" når de taper. Det er trist at de tapte, men de fortjente på ingen måte seieren, de var helt klart mye mer urutinert. Så jo måla til findland, to stk var helt identiske, med en liten vri. 100% planlagt og rutinert spill som satte Norge helt ut av spill.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/landslag/hockeyvm2011/article13017783.ab

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

2-1 til sverige over tsjekkia! LIKER det. Holdt ut helt utrolig bra under powerplay og, kom til ogmed med en sjangse.

IHASBOKK, ikke kommenter at du ikke bryr deg i en samletråd.

STRAFFE TIL SVERIGE!

EDIT: ikke mål :(

EDIT2: Sverige spiller 5-3 nå i 20 sekunder til.

EDIT3: En periode igjen, 2-1 til sverige.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Eg har ikke peiling på ishockey, men eg vet hvor vanskelig noe slikt er i innebandy. Må da være enda vanskeligere i hockey. Utrolig frekt!!

Nja. Pucken ligger mye bedre på kølla i hockey, og den faller ikke så fort av :p Jeg var vel 12-13 når jeg tok "zorro" i innebandy - og ser mange småkids som gjør det samme i hockey i dag. Fortsatt, en sykt frekk scoring til å være i en viktig semifinale!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...