Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Hvorfor det???????????????

 

Hva sa jeg Latias????????

At Finland scoret bare fordi jeg sa det. :cool:

 

hæ? at negative tanker fører til negative konsekvenser...

Ja, for det norske landslaget sitter jo og leser her. Hver gang noen herfra er negative, tar de nær av det og begynner å spille dårlig. Ikke sant? :wee:

 

Negativ energi... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha. Ny undertall, ny scoring for Finland. Er det virkelig så rart at jeg er negativ???

 

Hvorfor haha? Det virker som at du ikke ønsker Norge noe godt...Det har jo ingenting med undertallet å gjøre. Det har med forsvaret å gjøre.

 

Selv i undertall så må man klare å forsvare seg bedre.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Haha. Ny undertall, ny scoring for Finland. Er det virkelig så rart at jeg er negativ???

Nei, er egentlig veldig vant til du mest er medgangssupporter i vintersport og syter med en gang det ikke går veien..

Du får selvfølgelig mene hva du vil, men det der er bare tull. Første målet til Finland kom da vi var i undertall. Før det andre undertallet tippet jeg at Finland nok en gang kom til å score, noe som skjedde også. I det tredje undertallet skjer det samme igjen. Vi har SUGD i undertall i dag, er det virkelig så vanskelig å innse det? Er man plutselig medgangssupporter om man finner feil og mangler blant eget lag?

Lenke til kommentar

Haha. Ny undertall, ny scoring for Finland. Er det virkelig så rart at jeg er negativ???

Nei, er egentlig veldig vant til du mest er medgangssupporter i vintersport og syter med en gang det ikke går veien..

Du får selvfølgelig mene hva du vil, men det der er bare tull. Første målet til Finland kom da vi var i undertall. Før det andre undertallet tippet jeg at Finland nok en gang kom til å score, noe som skjedde også. I det tredje undertallet skjer det samme igjen. Vi har SUGD i undertall i dag, er det virkelig så vanskelig å innse det? Er man plutselig medgangssupporter om man finner feil og mangler blant eget lag?

 

Du vet at han har rett Latias. Vi har vært mye dårligere i undertall i dag, det er forsåvidt sant. Men du bare plutselig bestemmer deg for å tippe at vi slipper inn i undertall, så når det skjer så begynner du å syte...

Lenke til kommentar

Ja, undertall har vært under pari. Men samtidig skal man huske på vi er i en kvartfinale mot en veldig god motstander som utnytter hver lille feil Norge gjør bra.

 

Jeg er enig i at jeg har sett Norge bedre, men man kan også være litt realistiske før man skyter hår og blir sure. Dessuten er det mye gøyere å diskutere her inne om man slipper all sytingen.

 

Joda, si ifra hva man kan synes burde vært gjort bedre, kjeft på dommerene, juble når det går bra, deppe når det går dårlig. Men å syte på alt med en gang det ikke helt går veien, er bare kjedelig å lese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...