Latias Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Torsdag? Trodde kommentatoren sa at det kampen uansett skulle spilles på onsdag. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Kamper både onsdag og torsdag. http://www.iihf.com/channels-11/iihf-world-championship-wc11/news/news-singleview-2011/article/quarter-finals-set.html?tx_ttnews%5BbackPid%5D=4926&cHash=cf54f64a36 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kvart over fire på torsdag ja, gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Anbefaler alle igjen å laste ned Hockeystats fra marked. Svenskt språk, mål og statistikk kommer utrolig fort om man ber om det. Står også når kamper er, hvilke kanaler de sendes på, hvem som møter hvem, poeng, powerplaystatistikk, utvisninger, målpoeng +++. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Steffen Søberg Hey. Imponerende. Tenk for en fremtid vi har da med teamet vi har da/kanskje kommer til å ha: Volden, Haugen(må da være klar for større ligaer når han storspiller på ett så høyt nivå?) og Grotnes. +den nevnte fyren på bak der, så ser det lyst ut for Norge på keepersiden. Endret 12. mai 2011 av Step_up Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Synd Norge ikke spiller kamp sent i dag. Krasjer med Grioen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hockey > sykling anytime! Men ja, morsomt med nye talenter. Håper på flere ishaller fremover. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Er det noen norske målvaktstalenter som er noe i nærheten av Søbergs nivå? Så nå kan M/S miste begge sine målvakter...Hva tror man om nivået på andre norske seniormålvakter da? Hvordan går det med OL-målvaktene(forutenom Grotnes selvfølgelig)? Hockey > sykling anytime! Men ja, morsomt med nye talenter. Håper på flere ishaller fremover. Hvorfor det? Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Tjah, kan kun snakke for meg selv, men for min del ligger sykling helt der nede med skihopp, langrenn, skyter og skiskyting. Gøør kjedelig. Helt for jævlig! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Sykling er fascinerende, men er jo ikke så mye action annet en personer som støter osv. Har aldri vært noe opptatt av sykling, holder å se sammendrag på sporten. Mens ishockey har jeg selv spilt i 10år. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Tjah, kan kun snakke for meg selv, men for min del ligger sykling helt der nede med skihopp, langrenn, skyter og skiskyting. Gøør kjedelig. Helt for jævlig! Sykling er fascinerende, men er jo ikke så mye action annet en personer som støter osv.Har aldri vært noe opptatt av sykling, holder å se sammendrag på sporten.Mens ishockey har jeg selv spilt i 10år. Man kan ikke være seriøs hvis man mener sykkel er gørrkjedelig. I mange etapper kan det bli støting hele tiden. I GT er det stor prestisje bare av å ha en trøye bare en dag, så mange lag kjemper om å få disse trøyene, Legger man til kampen om alle sammendrag og konkurranser i tillegg til kampen om å få etappeseire...Nei, sykkel er utrolig spennende å følge med på. Også er det mellom spurter. Nei det skjer noe hele tiden. Hvis man ikke prøver en gang pga forutinntatthet, da er det ikke rart at man ikke vil prøve en gang. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har sett en del sykling før, men er mye annen sport jeg ser fremfor sykling. Det er ikke gørr kjedelig, men jeg forstår at noen syns det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ja sykkel på snø kan være spennende det. Vintersport er sjef! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ja sykkel på snø kan være spennende det. Vintersport er sjef! Det er en sport det. De sykler i typiske skicross baner uten de store hoppene. Ganske morsomt å se på. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Trodde han mente det ironisk og at han ikke snakket om sporten. Jaja... Kom igjen Norge!!!! Endret 12. mai 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Kom hjem for fem minutter sida, rakk kampen akkurat. Lykke til, dette kan gå veien! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Kom igjen Norge nå! Skjerpings nå! Jepp, lykke til. Drit og dra møkkadommere! HELVETE SKJERPINGS!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå