Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Anbefaler alle igjen å laste ned Hockeystats fra marked. Svenskt språk, mål og statistikk kommer utrolig fort om man ber om det. Står også når kamper er, hvilke kanaler de sendes på, hvem som møter hvem, poeng, powerplaystatistikk, utvisninger, målpoeng +++.

Lenke til kommentar

Steffen Søberg

 

Hey. Imponerende. Tenk for en fremtid vi har da med teamet vi har da/kanskje kommer til å ha:

 

Volden, Haugen(må da være klar for større ligaer når han storspiller på ett så høyt nivå?) og Grotnes. +den nevnte fyren på bak der, så ser det lyst ut for Norge på keepersiden.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Er det noen norske målvaktstalenter som er noe i nærheten av Søbergs nivå? Så nå kan M/S miste begge sine målvakter...Hva tror man om nivået på andre norske seniormålvakter da? Hvordan går det med OL-målvaktene(forutenom Grotnes selvfølgelig)?

 

Hockey > sykling anytime!

Men ja, morsomt med nye talenter.

Håper på flere ishaller fremover.

 

Hvorfor det? :hmm:

Lenke til kommentar

Tjah, kan kun snakke for meg selv, men for min del ligger sykling helt der nede med skihopp, langrenn, skyter og skiskyting. Gøør kjedelig. Helt for jævlig!

 

 

Sykling er fascinerende, men er jo ikke så mye action annet en personer som støter osv.Har aldri vært noe opptatt av sykling, holder å se sammendrag på sporten.Mens ishockey har jeg selv spilt i 10år.

 

Man kan ikke være seriøs hvis man mener sykkel er gørrkjedelig. I mange etapper kan det bli støting hele tiden. I GT er det stor prestisje bare av å ha en trøye bare en dag, så mange lag kjemper om å få disse trøyene, Legger man til kampen om alle sammendrag og konkurranser i tillegg til kampen om å få etappeseire...Nei, sykkel er utrolig spennende å følge med på. Også er det mellom spurter. Nei det skjer noe hele tiden. Hvis man ikke prøver en gang pga forutinntatthet, da er det ikke rart at man ikke vil prøve en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...