Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

4-0 for Sverige idag, og Canada sleit mot USA. (Spilte vel best hele tiden, men vant først på straffer.)

Godt å sitte å se på kampen med fattern på prosjektor på 90" må jeg si. Gleder meg til finalen der!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg må si at Zucca er veldig beskjeden som sier at Norge hadde tapt uten han. Hadde han vært med, så er jeg overbevist om at vi hadde slått Sverige i ordinær tid og at vi hadde slått USA. Han kunne da både laget 3 og 4-0 og da jeg sikker på at USA ikke hadde kommet tilbake.

Lenke til kommentar

De spilte jo ganske bra i tredje. Det skulle vi gjort i de to første periodene og. Veldig synd at vi ikke fikk poeng der. Men, nå får vi bare slå Frankrike på samme måte som vi slo Østerrike. Nå er vi klare for kvartfinalen. Den gleder jeg meg noe sinnsykt til. Og vi har hatt bedre motstandere i gruppen og mellomspillsgruppen vår enn vi kommer til å få i kvartfinalen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Men jeg må si at Zucca er veldig beskjeden som sier at Norge hadde tapt uten han. Hadde han vært med, så er jeg overbevist om at vi hadde slått Sverige i ordinær tid og at vi hadde slått USA. Han kunne da både laget 3 og 4-0 og da jeg sikker på at USA ikke hadde kommet tilbake.

 

Norge er bra i år, men ikke best. MYE urutinert spill, feilpasninger, elendige taklinger som fører til altfor mange utvisninger med mer..

Norge kunne ha fått 2-0 mot USA, men jeg vil fortsatt tro at uansett om Norge hadde spilt bra i siste omgang, ville USA klart å få en utligning.

Sverige vant forresten 6-2 over USA, og jeg står fortsatt på mitt, Sverige spilte elendig mot Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Norge sin tanke: "Vi må slå sverige, de er svensker!!!"

Sverige: "Jaja, bare ikke tap, det ville vært flaut.."

 

Man kan ikke gå inn med en innstilling som sier "ikke tap", man må gå inn "nå skal vi vinne!". Ga Norge selvtillit, det gjorde det. Men det folk skal ikke klage på er 3-2 over Canada, Norge pøste på med feil og unødvendigheter hele tiden.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Men jeg må si at Zucca er veldig beskjeden som sier at Norge hadde tapt uten han. Hadde han vært med, så er jeg overbevist om at vi hadde slått Sverige i ordinær tid og at vi hadde slått USA. Han kunne da både laget 3 og 4-0 og da jeg sikker på at USA ikke hadde kommet tilbake.

 

Norge er bra i år, men ikke best. MYE urutinert spill, feilpasninger, elendige taklinger som fører til altfor mange utvisninger med mer..

Norge kunne ha fått 2-0 mot USA, men jeg vil fortsatt tro at uansett om Norge hadde spilt bra i siste omgang, ville USA klart å få en utligning.

Sverige vant forresten 6-2 over USA, og jeg står fortsatt på mitt, Sverige spilte elendig mot Norge.

 

Ekspertene i Viasat4 studio har ett litt annet syn på den andre setningeen din. Men det er da aldri noen som har hevdet at Norge er best?

 

Det jeg sier er at jeg er ganske sikker på at Norge kunne økt den 2-0 ledelsen med en spiller som f.eks Zucca. Om de hadde kommet tilbake fra 3-0 eller mer, det hadde virket for vanskelig.

 

En del av grunnen til at Sverige spilte dårlig mot Norge, var nok som ekspertene sa, at det var delvis Norge som gjorde det bra og delvis Sverige som var litt dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Er ekspertene i Viasat4 studio like dårlig som de norske kommentatorene, velger jeg å ikke høre på dem. Men ja, hadde Norge ØKT til 3-0, da hadde det vært andre boller. Men, inget lag, ikke USA, Canada eller noe burde klart å score 4 mål på en omgang. Norge spiller på å score fort, også holde ledelsen, ser det ut som. Synes norge spilte veldig bra siste omgang mot Canada, derimot!

 

Norge har overrasket, og ikke bare sitt eget land, men de overraska sverige og. Undervurdering = Overraskelse når de er gode. Sverige tapte, og norge var det bedre laget. Men jeg tror ikke det skjer igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

De spiller klart best. Hadde ikke vært mål for frankrike om det ikke hadde vært tull og idioti forran mål av Norge den ene gangen.

Kvartfinale next!

 

EDIT: Må også få si at danmark sitt mål var superflott! Ser ikke kampen, men klasse på det målet!

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...