Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Godt mulig. Sverige er en hockeynasjon, USA har mange andre sporter som er myye større. Jeg skjønner hva du mener, men vil ikke si meg helt enig. Kvalitet før kvantitet. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Nå satser da USA voldsomt på ishockey og har de største turneringene innen ishockey. Minner mye om England og deres sport(fotball). de har verdens største liga (fotball er jo faktisk en engelsk sport, men det sier jo gjerne litt om hvorfor Canada gjør det så bra i hockey som jo er en canadisk sport av opphav og de har flest spillere), mange spillere i PL(det er vel knapt engelskmenn i utlandet). Så ut fra disse kriteriene synes jeg de burde gjort det bedre. Kom igjen Norge! Vi må vinne! Dette klarer dere! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Nå er det kamp mot Sveits. Utrolig viktig at vi får med oss poeng herfra, selv om det blir tøft. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 JADDA, OPP I LEDELSE! HOLOS! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! HOLØS! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 det der var ikke bra Fredriksen + 2 minutter og Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Må vi kutte ut de forbanna idiotiske feilene og begrense sjansene deres! Skjerpings! Takk og lov for Haugen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Utvisningen til Norge, begynner å lure på hva han skulle med klubba der. Latterlig ihvertfall. Haugen redder norge i mange feil. EDIT: Blir nok å se danmark-kampen, 2-1 over russland. Synes virkelig ikke at de norske kommentatorene er gode, så foretrekker svenske. Ikke at jeg heier på norge uansett Endret 5. mai 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 perfekt avslutning på 1 periode Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Skrøder! 2-0!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Utvisningen til Norge, begynner å lure på hva han skulle med klubba der. Latterlig ihvertfall. Haugen redder norge i mange feil. EDIT: Blir nok å se danmark-kampen, 2-1 over russland. Synes virkelig ikke at de norske kommentatorene er gode, så foretrekker svenske. Ikke at jeg heier på norge uansett Hva tror du? Haugen blir vel neppe i Norge særlig mye lenger? En eller to nordiske klubber må vel ha rettet blikket mot Haugen? Endret 5. mai 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Haugen har vært god, men vil ikke si at han holder Europeisk klasse. Det er jo en grunn til at han ikke er god nok for lik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Europeisk klasse, jo. Tror han drar til f.eks sverige i svenske serien og spiller et år. Håper det. "For å vinne over sveits må vi kaste oss ned og ta skudda i kroppen" sier norske kommentatoren. Bra plan! Hah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå