Latias Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Norge hadde vært videre selv med tap mot Sverige i første kamp. Men siden vi slo dem, tar vi med oss to poeng videre til mellomspillet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Men to poeng i mellomspillet er ikke så bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hææ? Norge sine poeng: 2 for sverige 3 for østerrike 0 for USA = 4 Sverige: 1 for Sverige 3 for østerrike 3 for USA (Om de vinner) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Og når østerrike ryker får man ikke med seg poengene mot det laget inn i mellomspillet. Det funker vel likt som i håndball? 2 for sverige, 3 for østerrike, 0 for usa får du til å bli 4? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Men to poeng i mellomspillet er ikke så bra? To poeng er langt bedre enn ingen poeng. Kvartfinalemulighetene våre har økt drastisk bare pga. seieren mot Sverige. Hææ? Norge sine poeng: 2 for sverige 3 for østerrike 0 for USA = 4 Sverige: 1 for Sverige 3 for østerrike 3 for USA (Om de vinner) Innbyrdes poeng mot de andre lagene fra gruppen som går videre taes med til mellomspillet. Resultat mot Østerrike har ikke noe å si, for de ble dårligste lag i gruppa. Endret 4. mai 2011 av Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ja de to poengene mot sverige.... Hvordan fordeles poengene? 3 poeng for seier før full tid, og 2 poeng for seier eeo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ja. Og skulle stå 5. Skjønte nå. Er det noen kamper på lørdag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Ja de to poengene mot sverige.... Hvordan fordeles poengene? 3 poeng for seier før full tid, og 2 poeng for seier eeo? Jepp. 3p for seier ved full tid, 2p for å vinne etter SD (evt. straffer), 1p for å tape etter SD (evt. straffer). Er det noen kamper på lørdag? http://www.iihf.com/channels-11/iihf-world-championship-wc11/standings.html Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nr. 2 i gruppen? Om sverige vinner over USA har de 3 for østerrike, og 3 for USA, mens Norge har 2 for Sverige og 3 for østerrike. Jo det er klart. Men, det tenkte jeg var innforstått for de fleste, men kanskje jeg tar feil akkurat angående det? Men det skjer ikke at Sverige slår USA, så den muligheten tar jeg med stoisk ro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sverige vant nettop 6-2 over USA, sååeeh. Hei. Takk for link. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Men det skjer ikke at Sverige slår USA, så den muligheten tar jeg med stoisk ro. Skrev du seriøst dette nå nettopp? :!: Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Oi, visste ikke at kampen var spilt. Det er rimelig håpløst av USA... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er vel ingen andre som har spilt mot Sverige i dag vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Sverige spiller 100 ganger bedre enn hva de gjorde mot Norge. Ikke ta at Norge vant som at laget er på verdensnivå. Just sayin'. (Ja, jeg er svensk.) (Var vel nesten sitat fra pappa, men følte litt for å si det ) Endret 4. mai 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Når avsluttes mesterskapet? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det har jeg da ikke sagt, selv om flere av spillerne våre dominerer i ligaen som tilhører landet som er ranket som verdens tredje beste hockeynasjon. Sånn sett kan man jo legge sammen to og to hvis man ser på hvorfor vi vant. Men, ja. Det er 6/7 nasjoner som alle har nesten hele troppen fylt opp med spillere i de beste seriene. Men, rett skal være rett. USA har forært Sverige andreplassen i gruppen. Uten å ha sett kampen, så pisser de på hockeyen ved å score 4 mot Norge i en periode(ja det var rævva forsvar av Norge, but still) og tape 2-6 mot Sverige. For hvis vi er ærlige med hverandre så er Sverige en bedre hockeynasjon enn Norge, og USA er en bedre nasjon enn Sverige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Spørs hvordan du ser på det. NHL, ja, spillere fra alle nasjoner. Best betalt, størst serie. Sverige har 8 VM guld. USA har 2. http://sv.wikipedia.org/wiki/USA:s_herrlandslag_i_ishockey http://sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_herrlandslag_i_ishockey Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har ikke tenkt på antall gull og sånn, ikke var jeg sikker på antallet de forskjellige hadde. Men vi snakker tross alt nesten en halv million registrerte spillere mot Sveriges 60.000. Sånn sett kan man trygt si at USA har gjort det rævva i forhold til hva de burde ha klart ta av medaljer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå