Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Hææ?

Norge sine poeng:

2 for sverige

3 for østerrike

0 for USA

= 4

 

Sverige:

1 for Sverige

3 for østerrike

3 for USA (Om de vinner)

Lenke til kommentar

Men to poeng i mellomspillet er ikke så bra?

To poeng er langt bedre enn ingen poeng. Kvartfinalemulighetene våre har økt drastisk bare pga. seieren mot Sverige.

 

Hææ?

Norge sine poeng:

2 for sverige

3 for østerrike

0 for USA

= 4

 

Sverige:

1 for Sverige

3 for østerrike

3 for USA (Om de vinner)

Innbyrdes poeng mot de andre lagene fra gruppen som går videre taes med til mellomspillet. Resultat mot Østerrike har ikke noe å si, for de ble dårligste lag i gruppa.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Nr. 2 i gruppen? Om sverige vinner over USA har de 3 for østerrike, og 3 for USA, mens Norge har 2 for Sverige og 3 for østerrike.

 

Jo det er klart. Men, det tenkte jeg var innforstått for de fleste, men kanskje jeg tar feil akkurat angående det?

 

Men det skjer ikke at Sverige slår USA, så den muligheten tar jeg med stoisk ro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Sverige spiller 100 ganger bedre enn hva de gjorde mot Norge. Ikke ta at Norge vant som at laget er på verdensnivå. Just sayin'. (Ja, jeg er svensk.)

 

(Var vel nesten sitat fra pappa, men følte litt for å si det :innocent: )

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Det har jeg da ikke sagt, selv om flere av spillerne våre dominerer i ligaen som tilhører landet som er ranket som verdens tredje beste hockeynasjon. Sånn sett kan man jo legge sammen to og to hvis man ser på hvorfor vi vant. Men, ja. Det er 6/7 nasjoner som alle har nesten hele troppen fylt opp med spillere i de beste seriene.

 

Men, rett skal være rett. USA har forært Sverige andreplassen i gruppen. Uten å ha sett kampen, så pisser de på hockeyen ved å score 4 mot Norge i en periode(ja det var rævva forsvar av Norge, but still) og tape 2-6 mot Sverige. For hvis vi er ærlige med hverandre så er Sverige en bedre hockeynasjon enn Norge, og USA er en bedre nasjon enn Sverige.

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt på antall gull og sånn, ikke var jeg sikker på antallet de forskjellige hadde. Men vi snakker tross alt nesten en halv million registrerte spillere mot Sveriges 60.000. Sånn sett kan man trygt si at USA har gjort det rævva i forhold til hva de burde ha klart ta av medaljer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...