Step_up Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Langt i fra. vi leder 2-0 helt til andre periode er over. så slipper vi inn 4 i tredje som vi hadde vært misfornøyd med å slippe inn uansett... Vi lager alle de 4 målene ved elendig forsvarsspill. Endret 2. mai 2011 av Step_up Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Vi var rett og slett latterlig heldige som ikke slipper inn i 2. periode. Det Norge også tapte på var mere feigt spill der vi ville forsvare 2-0-ledelsen i steden for å angripe. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Målene gjenspeiler nemlig bare Norges svakheter. Hvorfor spiller Ask back og hvorfor er Kouivu på banen? Ask er en god spiller, men ikke som back. Kouvu gjør altfor mye rart og gjennomført for dårlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hva må til for at norge går videre? Hva må til for at sverige går videre? (Sett at sverige vinner mot østerrike idag, ser jo fint ut, er 3-0 og 10 min igjen). Liker forøvrig at norge tapte, om det har en positiv effekt på sverige og at de skal klare seg videre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Norge må vel spille U eller vinne over Østerrike. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det er de 3 beste i gruppa som går videre? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Etter hva jeg har forstått, ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 De tre beste går videre ja, og man tar med seg innbyrdes oppgjør videre. Om vi hadde slått USA, hadde vi tatt med oss fem poeng til mellomspillet. Om vi slår Østerrike (evt. uavgjort), tar vi bare med oss to poeng videre. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Slår vi østerrike i ordinær tid vil vi bli nr.2 i gruppen, noe vi ikke hadde drømt om på forhånd. Ikke verst det...Selv om tapet i går var helt for jævlig, målene av det enkle slaget og hvis USA ikke hadde scoret den første når de gjorde det, så ville det gått enda lengre tid før de hadde klart å score, og umulig å si hva som hadde skjedd hvis de ikke hadde scoret på det tidspunktet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Nr. 2 i gruppen? Om sverige vinner over USA har de 3 for østerrike, og 3 for USA, mens Norge har 2 for Sverige og 3 for østerrike. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Norge- østerrike 1-0 en god start for oss Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Skikkelig amerikansk med pauser midt i kampen Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Går så det suser her Norge-Østerrike 3-0 jøye meg, hva har nordmenna gjort de siste dager Endret 4. mai 2011 av slipten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Var bra spilt av Norge så langt. Håper egentlig på et uavgjort for Norge, og en seier for Sverige mot USA i kveld. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 endelig kom 4 målet vårt. og vi vinner 2 periode å Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tar av meg hatten eg Grattis gutta! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Bra av Norge idag. 1-1 i Sverige - USA kampen. Synes sverige spiller mye bedre enn før! Sykt bra kamp så langt. Når spilles de neste kampene? Er det noen kamper på lørdag? EDIT: 3-1 til Sverige! Endret 4. mai 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå