Liddell Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Tror jeg dropper skolekonserten, og heller ser på skiskyting. Er det noe å tenke på engang? Får ikke sett den, men spiller den inn jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Nå blir jeg skuffet om vi ikke vinner! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vi gjør da det!! Storeslem med 4stk på 1. plass!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Ble storeslem i NM da! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Aldri om vi klarer seier Vi er ikke bygd for stafetter. Noen som vet laget? Håper på: Hegle - Os - Hanevold - Bjørndalen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hadde det ikke blitt det hadde jeg aldri sett på mer! Hagle - Os - Hanevold - Bjørndalen. Fixed! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ble storeslem i NM da! Trippelt norsk??? Hagle - Os - Hanevold - Bjørndalen. Fixed! Hahaha Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Aldri om vi klarer seier Vi er ikke bygd for stafetter. Noen som vet laget? Håper på: Hegle - Os - Hanevold - Bjørndalen. Tror også på noe slikt, bare at Hanevold og Os bytter plass. Blir heller ikke overrasket om Berger er i laget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg går for det laget der! Med hAgle først! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nei, må starte med Os syntes jeg. Enten har han dagen eller kanskje ikke, også er det treigingen Halvar som nok ikke taper så mye til de som går andre etappe for de andre landene. Også tilslutt har vi våre to triumfkort som enten avgjør det hele eller tar igjen det tapte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 hAgle? For å poengtere den a'en. Nei, må starte med Os syntes jeg. Enten har han dagen eller kanskje ikke, også er det treigingen Halvar som nok ikke taper så mye til de som går andre etappe for de andre landene. Også tilslutt har vi våre to triumfkort som enten avgjør det hele eller tar igjen det tapte. Nei, det er faktisk mer viktig med en ordentlig god 1. etappe imo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Alle etappene er viktige, men det gjelder å komme godt ut av starten. Vi har råd til å starte med "Hagle". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Vi har vunnet to år på rad her jo Svendsen fyller på 1. skyting! Endret 15. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Herlig av Emil! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Emil leder og drar fra! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Faen at ingen er her da! Kjempeskyting av Halvard (Asker ) og de andre bommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå