Jotun Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nå er jo petter god i klassisk også, men det største poenget er at vi mister avslutningen hans som jo er veldig greie å ha... Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 En av de fem første til å prøve på Double Misty igår Video blir lagt ut når de late jævlene har stått opp. Mest sannsynlig vil jeg prøve triple på Fonna i sommer, er litt overstocked på det, og satser virkelig på å klare det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 På? Tror forresten ikke på noen i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Triple misty er barnelek. Er det virkelig noe å skryte av? 1 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Norefjellrennet på TV2Zebra nå. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 http://www.facebook.com/video/video.php?v=1815624642316 Litt Lite hopp for slike triks Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Herregud så ustabile de danske curlinggutta er på isen. Klarer jo ikke holde balansen når de skal sende steinen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hold da kæft mand. De har de fan'me haft seg lige en lille gammel dansk og måske en lille håndbayer i forkant af kampen. Som oppvarming. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Norske herrene gjør det spennede. 7-3 til Korea etter 7 omgang var det vel, men Norge tok det igjen og fikk ekstra omgang, og tok poenget de trengte til seieren. Endret 2. april 2011 av slipten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Spennende ekstraomgang ja! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Norge slo nettopp Sverige og har nå 2 seire og 2 uavgjort. Møter Frankrike i natt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Petter Tande legger opp og blir fisker. Lykke til. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Veerpalu har testa positivt for veksthormoner. http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikkel.php?artid=10091847 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Nå skjønner jeg hvorfor han har flere mesterskapsgull enn verdenscupseire. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg er ikke direkte overrasket. 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Alle visste dette. Jeg er mest bare forbannet på alle de jævla fjolsene som ga meg pepper hver gang jeg sa fyren var dopa. Det var ikke måte på hvor full av jantelov og norsk sjåvinisme jeg var, og det var jo så fortjent at noen andre vant, og så bra for skisporten, og alt det jævla pisset der som disse folkene kom med. Der ser dere, dere norgeshatende quislinger, Verpalu var dopa. Jeg vil bare legge til: JEG HADDE RETT!!! #winning 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg opererer med regelen om at alle som er fra nasjoner øst for Sverige er dopet. 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Der ser dere, dere norgeshatende quislinger, Verpalu var dopa. Jeg vil bare legge til: JEG HADDE RETT!!! #winning Hva faen? 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 En skijournalist fra en amerikansk langrennsnettside som har fått sparken. Fra nettsiden: "Inappropriate contact with a member of the Norwegian women’s cross-country ski team. (For the record, it was totally worth it.)" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå