Zeph Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 Avataren! Seff. Ding ding! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 Flybransjen faktisk. Artig. Så hvis eg vil ha meg en flytur så ringer eg bare til deg? Hvis du har penger å svi av på privatfly så kan du vel sikkert ringe... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 Jotun jobber jo i oljå, så penger er vel ikke et problem fra den kanten Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 Penger? Hva er det? Drar bare noe de kaller for Visa eg. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) http://www.aftenbladet.no/sport/1340529/Sterke_reaksjoner_mot_OL-maskoter.html Maskotene til OL i Sotsji Jeg skal ikke legge for mye oppi politikk og plagiat, men selve maskotene synes jeg jo faktisk var rimelig "fine" til sportsmaskoter å være edit: Selv om snøleoparden ikke passet helt stilen til de to andre Endret 27. februar 2011 av Asmodeanx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Snøleoparden var jo fetest, men var noe kjent med dem. Alle tre var jo faktisk ganske så bra! Ikke slike japansk-ish maskoter som OSL2011 har. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Enig i det DJ, mente vel mer at designen clashet litt med de andre to (samme blå bakgrunn og ser ut som om de er tegnet som en del av en serie), men det trenger jo ikke være en dum ting heller. Hadde ikke hatt noe imot en annerledes "skikkelig" maskot som kunne tatt fokuset bort fra de to mongoene vi har Morgenstern vil ha normalbakken tilbake i verdenscupen http://www.dagbladet.no/2011/02/27/sport/vm_i_holmenkollen/ski-vm_2011/ski/thomas_morgenstern/15605386/ Hva synes dere? Personlig synes jeg faktisk det er litt spennende med jevnheten i normalbakken og hadde ikke hatt noe i mot å bytte ut et par av storbakkerennene med normalbakkerenn, bare det ikke blir for mange av dem (2-3 i sesongen kanskje? hvor man har storbakke en dag og normalbakke dagen før/etter) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Enig med Morgenstern egentlig. Renn i normalbakker blir ofte jevnere. Nordmennene kan gjøre det godt der og. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 NRK reklamerer på forsiden sin at man kan se mixed-stafett fra skiskytter-VM direkte, men den står bare og spinner. Noen som får sett det via Nett-TV? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 For min del funket det å se på videoen på linken din. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Prøv vanlig nrk nettstream? http://www.nrk.no/nett-tv/direkte/nrk1/ 1 Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Den kom etter ca. 5 min med loading, men så skulle jeg ha full skjerm etter 7. skyting men glemte at jeg på den avspilleren ikke kan dobbelklikke, så da begynte den og laste igjen... Vanlig NRK1 stream kom med en gang men fryktelig mye buffring på den i forrhold til den andre føler jeg. Prøver og få opp den andre igjen også slik at jeg slipper all hakkingen pga. buffring Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Mye bedre streaming på denne siden kontra Direktesending fra NRK1 noen som vet grunnen til dette? Virker som det er litt dårligere kvalitet, men man slipper jo at det blir "pause" mens den buffrer. I går så fikk jeg vite via en kolega som sto i telefonen med en annen kolage av oss når jeg så innspurten og håpet på gull, da sa han i andre enden "Vi kom jo på andreplass" kan si det slik at oppløpet ikke ble helt det samme... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Direktesendingen velger du en bitrate og så brukes den hele tiden. Disse spesialsidene justerer bitrate opp og ned avhengig av kapaistet. Selv har jeg multicast på ntnu/forskningsnett, så streamer via VLC med hefitg kvalitet. 7000 kb/s ca., Endret 3. mars 2011 av Matsemann Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Utrolig og se hvordan tåken er konsentrert nede i VM området. Endret 3. mars 2011 av Qumad Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Direktesendingen velger du en bitrate og så brukes den hele tiden. Disse spesialsidene justerer bitrate opp og ned avhengig av kapaistet. Selv har jeg multicast på ntnu/forskningsnett, så streamer via VLC med hefitg kvalitet. 7000 kb/s ca., OT: Er det en mulighet for og få en "direktesending" hvor den justerer bitraten? Siden for SkiskytterVM fungerte en liten stund mot VM i Oslo men så datt den ut og jeg måtte over til NRK1 sin Nett-TV Problemet når det buffrer hele tiden er jo at man hele tiden blir hengende lenger og lenger etter en direktesending. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 De har lignende for skiVM. http://nrk.no/skivm/ Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Selv har jeg multicast på ntnu/forskningsnett, så streamer via VLC med hefitg kvalitet. 7000 kb/s ca., OT: Er det en mulighet for og få en "direktesending" hvor den justerer bitraten? Siden for SkiskytterVM fungerte en liten stund mot VM i Oslo men så datt den ut og jeg måtte over til NRK1 sin Nett-TV Problemet når det buffrer hele tiden er jo at man hele tiden blir hengende lenger og lenger etter en direktesending. Brukte uninett streamen på datasal i går. den ligger i 12 sek og veldig mye ++ før. Det er ikke så ille egentlig, men internett streamen blir hengende mer og mer hvis du ikke oppdaterer siden i mellomtiden Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 De har lignende for skiVM. http://nrk.no/skivm/ Den avspilleren er helt død for meg, får en 123 greie som sier: Hvis du ser denne plakaten, skyldes det en eller flere av grunnen under: 1. Det er for tiden ingen sending. 2. Vi har ikke rettigheter til å vise innholdet i ditt område. 2. Det er noe galt. Du finnter kontaktinformasjon nederst på siden. Men det går greit nok med Direkte/nrk1 akkurat nå Selv har jeg multicast på ntnu/forskningsnett, så streamer via VLC med hefitg kvalitet. 7000 kb/s ca., OT: Er det en mulighet for og få en "direktesending" hvor den justerer bitraten? Siden for SkiskytterVM fungerte en liten stund mot VM i Oslo men så datt den ut og jeg måtte over til NRK1 sin Nett-TV Problemet når det buffrer hele tiden er jo at man hele tiden blir hengende lenger og lenger etter en direktesending. Brukte uninett streamen på datasal i går. den ligger i 12 sek og veldig mye ++ før. Det er ikke så ille egentlig, men internett streamen blir hengende mer og mer hvis du ikke oppdaterer siden i mellomtiden Reloade selve urlen vil føre til at man "starter på nytt" fra det tidspunktet man reloader fra? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Denne starter med en gang du reloader http://nrk.no/skivm/?pvdeventid=1201&video_to_start=main Men er ikke så mye man kan gjøre når man ser på stream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå