Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i det DJ, mente vel mer at designen clashet litt med de andre to (samme blå bakgrunn og ser ut som om de er tegnet som en del av en serie), men det trenger jo ikke være en dum ting heller. Hadde ikke hatt noe imot en annerledes "skikkelig" maskot som kunne tatt fokuset bort fra de to mongoene vi har :p

 

Morgenstern vil ha normalbakken tilbake i verdenscupen

 

http://www.dagbladet.no/2011/02/27/sport/vm_i_holmenkollen/ski-vm_2011/ski/thomas_morgenstern/15605386/

 

Hva synes dere? Personlig synes jeg faktisk det er litt spennende med jevnheten i normalbakken og hadde ikke hatt noe i mot å bytte ut et par av storbakkerennene med normalbakkerenn, bare det ikke blir for mange av dem (2-3 i sesongen kanskje? hvor man har storbakke en dag og normalbakke dagen før/etter)

Lenke til kommentar

Den kom etter ca. 5 min med loading, men så skulle jeg ha full skjerm etter 7. skyting men glemte at jeg på den avspilleren ikke kan dobbelklikke, så da begynte den og laste igjen...

 

Vanlig NRK1 stream kom med en gang men fryktelig mye buffring på den i forrhold til den andre føler jeg.

 

Prøver og få opp den andre igjen også slik at jeg slipper all hakkingen pga. buffring

Lenke til kommentar

Mye bedre streaming på denne siden kontra Direktesending fra NRK1 noen som vet grunnen til dette?

Virker som det er litt dårligere kvalitet, men man slipper jo at det blir "pause" mens den buffrer.

 

I går så fikk jeg vite via en kolega som sto i telefonen med en annen kolage av oss når jeg så innspurten og håpet på gull, da sa han i andre enden "Vi kom jo på andreplass" kan si det slik at oppløpet ikke ble helt det samme...

Lenke til kommentar

Direktesendingen velger du en bitrate og så brukes den hele tiden. Disse spesialsidene justerer bitrate opp og ned avhengig av kapaistet.

 

Selv har jeg multicast på ntnu/forskningsnett, så streamer via VLC med hefitg kvalitet. :cool:

7000 kb/s ca.,

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Direktesendingen velger du en bitrate og så brukes den hele tiden. Disse spesialsidene justerer bitrate opp og ned avhengig av kapaistet.

 

Selv har jeg multicast på ntnu/forskningsnett, så streamer via VLC med hefitg kvalitet. :cool:

7000 kb/s ca.,

OT:

Er det en mulighet for og få en "direktesending" hvor den justerer bitraten?

Siden for SkiskytterVM fungerte en liten stund mot VM i Oslo men så datt den ut og jeg måtte over til NRK1 sin Nett-TV

 

Problemet når det buffrer hele tiden er jo at man hele tiden blir hengende lenger og lenger etter en direktesending.

Lenke til kommentar

Selv har jeg multicast på ntnu/forskningsnett, så streamer via VLC med hefitg kvalitet. :cool:

7000 kb/s ca.,

OT:

Er det en mulighet for og få en "direktesending" hvor den justerer bitraten?

Siden for SkiskytterVM fungerte en liten stund mot VM i Oslo men så datt den ut og jeg måtte over til NRK1 sin Nett-TV

 

Problemet når det buffrer hele tiden er jo at man hele tiden blir hengende lenger og lenger etter en direktesending.

 

Brukte uninett streamen på datasal i går. den ligger i 12 sek og veldig mye ++ før. Det er ikke så ille egentlig, men internett streamen blir hengende mer og mer hvis du ikke oppdaterer siden i mellomtiden

Lenke til kommentar

De har lignende for skiVM.

http://nrk.no/skivm/

Den avspilleren er helt død for meg, får en 123 greie som sier:

 

Hvis du ser denne plakaten, skyldes det en eller flere av grunnen under:

 

1. Det er for tiden ingen sending.

2. Vi har ikke rettigheter til å vise innholdet i ditt område.

2. Det er noe galt. Du finnter kontaktinformasjon nederst på siden.

 

Men det går greit nok med Direkte/nrk1 akkurat nå

 

Selv har jeg multicast på ntnu/forskningsnett, så streamer via VLC med hefitg kvalitet. :cool:

7000 kb/s ca.,

OT:

Er det en mulighet for og få en "direktesending" hvor den justerer bitraten?

Siden for SkiskytterVM fungerte en liten stund mot VM i Oslo men så datt den ut og jeg måtte over til NRK1 sin Nett-TV

 

Problemet når det buffrer hele tiden er jo at man hele tiden blir hengende lenger og lenger etter en direktesending.

 

Brukte uninett streamen på datasal i går. den ligger i 12 sek og veldig mye ++ før. Det er ikke så ille egentlig, men internett streamen blir hengende mer og mer hvis du ikke oppdaterer siden i mellomtiden

Reloade selve urlen vil føre til at man "starter på nytt" fra det tidspunktet man reloader fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...