DJ_Dark Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Haha. Torstein Horgmo forklarer på Golden Goal historien bak den kastingen av brillene under X-Games. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Det som var litt stilig under alpint-VM var sangene de spilte når løperne kjørte. De spilte http://open.spotify.com/track/0XvjOhwCnXXFOSlBbV9jPN (Barbra Streisand av Duck Sauce) og gjorde om teksten på noen av løperne slik at det ble f.eks ooouououooouu ROMED BAUMANN OUOUOUOOUOU. Dette funket naturlig nok kun på løpere med passende navn. Ellers spilte de Mission impossible theme song. Når en løper nærmet seg mål spilte de sanger fra landet. De spilte A-ha og Rybak mener jeg når et par norske nærmet seg mål MEN! HØYDEPUNKTET OVER ALLE HØYDEPUNKT! Konsert med Dj Ötzi nede i byen. http://www.youtube.com/watch?v=RRe3gLoE0wU Huff, det var så rått. Ingenting er som tysk-østerrisk traktor-ompa av beste sort! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Hadde de spilt Rybak når eg kom ned mot mål hadde eg snudd og gått opp igjen! 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Kos med feil opplasting og at jeg må endre musikk pga tarda copyright claims Anything new? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Ka er det me venter på? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Ka er det me venter på? Opplasting av en video som har med vintersport å gjøre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Dere venter ei på noe, jeg har kommet med årets beste innlegg alt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Dere venter ei på noe, jeg har kommet med årets beste innlegg alt. DJ Özil? Det kan umulig ha vært årets beste innlegg, skjønte ikke noe av det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Dere venter ei på noe, jeg har kommet med årets beste innlegg alt. DJ Özil? Det kan umulig ha vært årets beste innlegg, skjønte ikke noe av det. Rapporten + bildene. Dj Ötzi takk! Faen meg beste artisten syd for nordpolen jo! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Rapporten + bildene. Dj Ötzi takk! Faen meg beste artisten syd for nordpolen jo! Rapporten og bildene var geniale. Synd du ikke fikk flere pluss for de der, for det virkelig den beste underholdningen i denne tråden på år og dag. Men at en random DJ var turens høydepunkt?!? Utrolig tafatte saker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Nja, var ikke turens høydepunkt. Men seriøst. Ompamusikk i Alpene er noe for seg selv, når en danser på bordene i ført läderhosen med en øl eller to og kanskje en snaps innabords etter at Aksel har vunnet gull og tusenvis av Tyskere synger med. Fortell meg at det suger, så skal jeg komme til Oslo Øst og drepe deg. disclaimer, det var tull. Bare lett tortur. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Okay, okay, det suger ikke! PS: Det sier jeg bare fordi du vet hvor jeg bor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Men at DJ var turens høydepunkt?!? Utrolige saker. (Tatt ut av sammenheng) Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 Er alle russerne med? Viktig å holde kontroll på de. kazakhstanerne er jo med så de får ikke gjemt seg unna. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 Har 10 km kvinner begynt? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 Har 10 km kvinner begynt? Det har det. Ella Gjømle leder imål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 Haha, Ella Gjømle faktisk. Har ikke sett noe til henne på lang, lang tid. :!: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 Haha, Ella Gjømle faktisk. Har ikke sett noe til henne på lang, lang tid. :!: Med start nummer en og individuell start så skal det ikke så mye til å lede i mål Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 Bjørgen er i form til VM! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Mennene er i gang i Drammen. 82 Northug 76 Rønning 70 Gjerdalen 66 Johnsrud Sundby 51 Røthe 48 Djupvik 57 Rennemo 39 Einarsson 38 Ansnes 32 Jespersen 29 Krogh 26 Post 18 Golberg 14 Lykkja 6 Næss 7 Gløersen 4 Dahl Endret 19. februar 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå