Liddell Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Flatland har gått oss opp en plass, og bare tapt 12 sekunder, i motsetning til de to første. Ikke galt Nå får vi en skjønnhet i bildet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi går gått opp to plasser Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fra 13. til 11. nå! <-- = Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei. Uten helt peiling på hvor jeg skal spørre prøver jeg her. Er på utkikk etter en vinterbukse for vinteraktiviteter. Men det jeg er ute etter er en bukse med høyt liv eller lignende og seler. Dvs. at den ikke stopper ved midjen, men har en form for extencion, slik at man slipper å få snø opp i ryggen. Regner med at dere skjønner hva jeg mener. Er det noe som helst sted man kan få sett på dette over nett? Har vært inne på boardshop.no som har et fint utvalg med bukser, men ingen med høyt liv eller annen form for "snøsperre". Alle andre netshops jeg har vært innpå har et heller labert utvalg og ingen bukser med høyt liv. Noen som kan hjelpe meg her? På forhånd, takk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Lag en egen tråd. Denne tråden er vel egentlig laget for professionell vintersportdiskusjon. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kjempeserie av Tora :D Lag en egen tråd. Denne tråden er vel egentlig laget for professionell vintersportdiskusjon. Morsomt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Lett. Er på 10. nå Lag en egen tråd. Denne tråden er vel egentlig laget for professionell vintersportdiskusjon. Morsomt Er vel egentlig ikke mye professionell i dag Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Lett. Er på 10. nå Haha, knust av kinesere som ikke akkn gå på ski Lag en egen tråd. Denne tråden er vel egentlig laget for professionell vintersportdiskusjon. Morsomt Er vel egentlig ikke mye professionell i dag Akkurat det det ikke er Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 De kan i alle fall skyte. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 De kan i alle fall skyte. Det kan de Sverige på pallen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tora tar "Bai" på sisterunden Øi, hør og nyt Hun hadde ingenting å gi, men tapte snaut noe Lover godt. Er vel sikre plass på stafettlaget i VM nå? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hun i kjempeform slår sikkert Jurjeva og! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hun i kjempeform slår sikkert Jurjeva og! Lett! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Utenom Tora, kan alle de andre legge skiene og geværet på hylla. Så skuffende innsats må man se lenge etter... En skinasjon som Norge samler ikke på 7. plasser... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fy faen som Tora har gått Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi kommer til å tape å tape helt til Berger kommer, og tar vel en 6. plass. What did I say ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hun i kjempeform slår sikkert Jurjeva og! Problemet er at ingen utenom Tora (og kanskje Rogstad) kommer i kjempeform... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ho går jo som Lars Flatland () og Berger tok oss fra 14. til 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå