Latias Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Herregud, det er helg midt på vinteren. Selvfølgelig er det vintersport, alt annet hadde vært galskap! Det er vel laghopp i skiflyvningen eller er det jeg som tar feil? Står ikke noe om det i programmet til NRK, men mener å ha hørt at det skulle være laghopping. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Scheie hadde nevnt det i dag i så fall da. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Det er ikke mye hokkus pokkus å gå inn på nrk sine nettsider for å finne det ut. NRK1 10.00-19.00 NRKs sportssøndag 10.00 Sport i dag. 10.30 VM alpint. Utfor kvinner. Direkte fra Garmisch-Partenkirchen. Komm. Lars Lystad og Paul Arne Skajem. Lotte Smiseth Seiersted tok en oppløftende 10. plass i kombinasjonen, og den uredde alpinisten trives meget godt i de isete løypene i Garmisch. Kan hun ta enda et steg søndag? Torsdag var råskinnet fra Stabæk raskest av alle på utfortreningen... Her er startlista! 12.30 Sport i dag med VM skøyter. 13.30 V-cup hopp. Direkte fra Vikersund. Den første verdenscuphelgen i den nye monsterbakken har så langt vært en fest, og kongen er Johan Remen Evensen. Moldenseren har slått verdensrekord to ganger, og vant lørdagens renn sammen med Gregor Schlierenzauer. Hvem blir førstemann over 250 meter? Svaret kan komme søndag... Sjekk startlista her! 15.45 V-cup skiskyting. Fellesstart menn. Direkte fra Fort Kent. Komm. Andreas Stabrun Smith, Jon Herwig Carlsen og Ola Lunde. Emil Hegle Svendsen har vunnet både sprinten og den påfølgende jaktstarten i Fort Kent, og er selvsagt også favoritt på fellesstarten, en øvelse han vanligvis er meget sterk på. Sjekk startlista her! 16.55 Sport i dag 18.00 V-cup skiskyting. Fellesstart kvinner. Direkte fra Fort Kent. Komm. Andreas Stabrun Smith, Jon Herwig Carlsen og Ola Lunde. Tora Berger har to 4. plasser fra Fort Kent de siste to dagene. Kan hun klatre opp på pallen i siste verdenscuprenn før årets store høydepunkt, VM i skiskyting i Russland? Sjekk startlista her! 19.45-20.15 Sportsrevyen 23.45-01.35 VM på skøyter, allround. Calgary. Håvard Bøkko er Norges store medaljehåp, og med fullklaff lørdag kan han kjempe om gull ut i de små nattetimer søndag. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Tror IKKE det er laghopp... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Står ikke noe om det på NRK sine nettsider nei. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Er vanlig hopprenn ja, med 2 omganger. Står også på Vikersund's hjemmesider. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 litt seint å svare kanskje, sorry, jeg var der, helt konge å se på hoppinga i dag. kong enevnsen lenge lebe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Misunnelig! Skulle så gjerne vært der selv. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 blir nok arne scheie på meg i morra, men kan jo lukke opp vinduet så jeg hører speaker.. bor ca 5-6 km fra bakken Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Er det noe vintersport i morra eller? Ja. Vi har forøvrig en egen tråd der vi diskuterer vintersport! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Er det noe vintersport i morra eller? Ja. Vi har forøvrig en egen tråd der vi diskuterer vintersport! Jepp, den kalles "Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon". Vent litt.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Aaaaah! Seff Zeph! :!: Eg vet det ass, skulle bare si det til han! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Åfaen for et hopp av Happonen. Endret 13. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Happonen hopper 240 meter! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Jævla juryen. Makan til pinglete folk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) "One hundred and forty meters!" Eg vil ha Gordon tilbake... Juryen har eit ansvar for å sørge for sikkerheten til hopparane, når dei antatt svakare hoppar opp mot bakkerekorden har dei ikkje noko valg. Endret 13. februar 2011 av Zeph Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Kan få meg der i steden for. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Haha, synes jeg hørte det jeg også, men var ikke sikker. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Herregud, enda lengre ned på farten! Snakk om å drepe sporten. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 zzz. Juryen tørr ikke la folk hoppe over 200. Drittfolk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå