Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åååhh reklamene på trikken er herlige.

For oss som kun tar banen og bussen, fortell!

 

Nja, er bare bilder av folk som tar "kollen-brølet", men jeg liker det.

 

Also, Holmenkollbanen er inkludert i arrangementsbilletten for dere som har det. Skulle egentlig bare mangle.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Sånn seriøst. Har Aksel i det hele tatt fått noe godt ut av det å bytte skimerke?

Han fikk vel mer penger da..

Omtrent som når Hjelmeset bytta fra Rossignol til Peltonen.

Gang på gang har gamlisen de mest elendige skiene.

Først var det "is i rubben hendelsen".. og i NM nå sist var det jo lett å se at han hadde elendige ski.. i tillegg til at han var gammel og avdanka da selvfølgelig, men poenget/lærdommen for norske utøvere må jo være:

Ikke bytt til rævva ski bare fordi du vil ha mer penger.

 

Hjelmeset bør jo egentlig legge opp, men hvis han insisterer på å fortsette så kan han jo for F..N ta å skaffe seg noen skikkelige ski, Madshus, Fischer, Rossignol..

 

Gi meg kilder på at Head er merkbart verre enn Atomic, så skal jeg kanskje tro deg.

 

Ja, som bestilt skal du få svar, lille venn!

 

Aksel har blitt en sinke i bakken

 

GARMISCH-PARTENKIRCHEN (VG Nett) I ni av de siste 11 fartsrennene har Aksel Lund Svindal (28) havnet utenfor de ti beste eller kjørt ut som i VM-premieren. - Jeg liker det ikke, sier han.

...

Onsdagens utkjøring i Super-G kommer i etterkant av følgende fem plasseringer i samme disiplin i verdenscupen: 14-3-UT-9-29.

 

Til sammenligning var forrige sesongs fem siste plasseringer før byttet fra Atomic til Head-ski som følger: 3-3-6-2-7.

....

- Handler dette om utstyret?

 

- I ettertid burde jeg kanskje ha testet og prøvd mer tidligere, men alt fungerte bra i Lake Louise før jul. Så plutselig funket det ikke like bra da vi kom tilbake til Europa. Og man får ikke testet under helt identiske forhold som det er her, sier Aksel.

 

http://www.vg.no/sport/ski/alpint/artikkel.php?artid=10029712

 

Dårlig skjult frustrasjon over dårlig utstyr. Fremstår som at han angrer ganske mye på å ha byttet skimerke.

Endret av Ideal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...