DJ_Dark Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Sykt hopp av Anders. Bakkerekord! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nydelig at Anders leverer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Landslaget nekter Jacobsen å hoppe i Vikersund før den offisielle treningen. To dager før Anders Jacobsen skulle få teste verdens største hoppbakke på hjemmebane satte landslagsledelsen ned foten. Nå nekter de 25-åringen å hoppe i Vikersundbakken før den offisielle treningen fredag. Wtf? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvorfor sa Scheie at de skulle ta den akademiske diskusjonen om det var bakkerekord Anders satte? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det var vel kanskje ikke i et internasjonalt "offisielt" renn, kun NM. Ikke vet jeg. Er slik jeg tolker det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tror ikke Anders hadde startnummer i dag heller, om det har noe å si... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Da er reglene mildt sagt litt snodige Men regler er regler. Skulle gjerne visst hva han la til grunn for den uttalelsen, men høres forsåvidt fornuftig ut det du sier DJ. Dog skulle man tro at nasjonalt mesterskap skulle holde til å godkjenne en bakkerekord. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Anders er gal og det er slike mennesker som gjør at vi gleder oss til hopping i Kollen om under en måned. åååhh reklamene på trikken er herlige. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 åååhh reklamene på trikken er herlige. For oss som kun tar banen og bussen, fortell! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) åååhh reklamene på trikken er herlige. For oss som kun tar banen og bussen, fortell! Nja, er bare bilder av folk som tar "kollen-brølet", men jeg liker det. Also, Holmenkollbanen er inkludert i arrangementsbilletten for dere som har det. Skulle egentlig bare mangle. Endret 8. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tidenes sperring, Ulvang sur på arrangøren. Er seriøst Ulvang helt drita? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1293059 kom dere over hit, super-g nå!! Skjønner ikke hvorfor FIS klager. Disse poengene arrangøren har trukket er i en annen sammenlagtkonkurranse, og har ingenting med FIS å gjøre. Bra noen tar tak når FIS ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er jo latterlig at FIS ikke griper inn der, når Petter får svi for noe som nesten ikke sees i forhold til det der. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nå har jeg virkelig mistet all respekt for Ulvang. Det hun svenske gjør er jo nesten på grensen til kriminelt. Triste greier. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 FIS burde gjort noe med dette selv. Men at ledere for egne private lag skal ta avgjørelser som går ut over andre lag er skummelt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Asker-hopper første hopper ut i Vikersund Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 "alle" lander langt oppe i bakken, så kommer plutselig første et hopp på 208 og så et på 218 og da bestemmer de seg for å kutte sendingen.... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 meh, kjipinga satte ned farten når han ene hoppa 218 jo Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tidenes sperring, Ulvang sur på arrangøren. Er seriøst Ulvang helt drita? FIS er like drita som Fifa.. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Sånn seriøst. Har Aksel i det hele tatt fått noe godt ut av det å bytte skimerke? Han fikk vel mer penger da.. Omtrent som når Hjelmeset bytta fra Rossignol til Peltonen. Gang på gang har gamlisen de mest elendige skiene. Først var det "is i rubben hendelsen".. og i NM nå sist var det jo lett å se at han hadde elendige ski.. i tillegg til at han var gammel og avdanka da selvfølgelig, men poenget/lærdommen for norske utøvere må jo være: Ikke bytt til rævva ski bare fordi du vil ha mer penger. Hjelmeset bør jo egentlig legge opp, men hvis han insisterer på å fortsette så kan han jo for F..N ta å skaffe seg noen skikkelige ski, Madshus, Fischer, Rossignol.. Gi meg kilder på at Head er merkbart verre enn Atomic, så skal jeg kanskje tro deg. Ja, som bestilt skal du få svar, lille venn! Aksel har blitt en sinke i bakken GARMISCH-PARTENKIRCHEN (VG Nett) I ni av de siste 11 fartsrennene har Aksel Lund Svindal (28) havnet utenfor de ti beste eller kjørt ut som i VM-premieren. - Jeg liker det ikke, sier han. ... Onsdagens utkjøring i Super-G kommer i etterkant av følgende fem plasseringer i samme disiplin i verdenscupen: 14-3-UT-9-29. Til sammenligning var forrige sesongs fem siste plasseringer før byttet fra Atomic til Head-ski som følger: 3-3-6-2-7. .... - Handler dette om utstyret? - I ettertid burde jeg kanskje ha testet og prøvd mer tidligere, men alt fungerte bra i Lake Louise før jul. Så plutselig funket det ikke like bra da vi kom tilbake til Europa. Og man får ikke testet under helt identiske forhold som det er her, sier Aksel. http://www.vg.no/sport/ski/alpint/artikkel.php?artid=10029712 Dårlig skjult frustrasjon over dårlig utstyr. Fremstår som at han angrer ganske mye på å ha byttet skimerke. Endret 9. februar 2011 av Ideal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå