Oreokjeks Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Siste VM-plass til Pølsa. Synd med Kjølstad, tror han kunne gjort en bedre figur i VM enn Pølsa. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er så moro å se Hilde få det til!! Hoppa seg opp fra åttende til 2. Koch var suveren i dag, så ikke mye å gjøre med det. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Sånn seriøst. Har Aksel i det hele tatt fått noe godt ut av det å bytte skimerke? Han fikk vel mer penger da.. Omtrent som når Hjelmeset bytta fra Rossignol til Peltonen. Gang på gang har gamlisen de mest elendige skiene. Først var det "is i rubben hendelsen".. og i NM nå sist var det jo lett å se at han hadde elendige ski.. i tillegg til at han var gammel og avdanka da selvfølgelig, men poenget/lærdommen for norske utøvere må jo være: Ikke bytt til rævva ski bare fordi du vil ha mer penger. Hjelmeset bør jo egentlig legge opp, men hvis han insisterer på å fortsette så kan han jo for F..N ta å skaffe seg noen skikkelige ski, Madshus, Fischer, Rossignol.. Endret 5. februar 2011 av Ideal Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Sånn seriøst. Har Aksel i det hele tatt fått noe godt ut av det å bytte skimerke? Ikke bytt til rævva ski bare fordi du vil ha mer penger. Gi meg kilder på at Head er merkbart verre enn Atomic, så skal jeg kanskje tro deg. ... ... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jansrud leder storslalåm etter første omgang i Hinterstoder, Aksel på femte, 0,64 bak. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 På tide å komme seg til TVen skjønner jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Jansrud LEDER etter førsteomgang? Det er vel første gang dette skjer? Han pleier alltid å være best i finaleomgangen, men solide førsteomganger har han ikke så mange av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hahahaha. Faen så morsomt intervju med hopperne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hadde jeg visst at det var kun B-lag omtrent i herrestafetten hadde jeg sovet lenger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kom hjem halv elleve i dag jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kom hjem halv fire. Jägermeisteren sitter i kroppen og jeg hadde hatt godt av litt mer søvn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Aksel mista eitt sekund heilt i begynnelsen av andre omgang, surt. 86 hundredelar bak på første måling, 35 bak i mål. Hadde fint tatt ledelsen utan den feilen. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Aksel fikk løpet ødelagt i første port... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jævla irriterende det med Aksel. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Janka tar dette, Jansrud blir nummer 4. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 tapte søren meg ca 1 sekund han Janka Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fy faen så synd for Jansrud. Men sterkt med andreplass! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Imponerende avsluttning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå