Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kan ikke nordmennene lære seg den enkle ting at når russeren kjører så nytter det ikke å ligge bak han som holder igjen? Latterlig dårlig taktiske de Norske er. Russerne er to stk og kjører som lag, nordmennene er to stk og kjører solo. Det funker ikke. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Haha. Noen som så fellesstart i skøyter? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Så dere reportasjen om fellesstart i skøytesporten på NRK nå? Det hadde vært så utrolig genialt, og da kanskje jeg hadde orket å se på også. EDIT: Hrmpfh, DJ var raskere enn meg igjen! Endret 5. februar 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Haha. Noen som så fellesstart i skøyter? Noe av det rareste jeg har sett. Men kjør gjerne på, skøytesporten trenger en oppfriskning. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Slår deg alltid, Martin. Ellers synes jeg det var en artig idé. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 La oss lage tour de X. Alt som innføres spurtpoeng i kan, alt innføres spurtpoeng i bør. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Da ble det byttet vekk fra NRK1 gitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 VM-sangen er sånn passe tragisk. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Tour de skicross. Innlagte spurtpoenger underveis i løypa. For ikke å snakke om fellesstart i utfor. DET kunne blitt litt kult! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jotun, nå overdriver du. Skøyter kunne faktisk trengt denne oppussingen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 GLORIOOOOOUS! Lalalalal! :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hahaha. Lattern til Aamodt. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Bare meg eller har disse reportasjene vært mer underholdende enn vintersporten som har gått i dag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Skal ikke så mye til føler jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jotun, nå overdriver du. Skøyter kunne faktisk trengt denne oppussingen. Ja eg var positiv eg! Bare de ikke drar den for langt slik eg mener de til tider gjør i langrenn. Utfor fellesstart står eg for at hadde vært helt smashing! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Svare på norsk til en engelskmann? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja han spurte på engelsk???? Lurte på om det kunne være trøndersk eller en annen halvnorsk dialekt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Svare på norsk til en engelskmann? Hva skjedde? Ser på PL, så får ikke fått med meg NRK. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fyren spurte på engelsk til dem og de svarte på norsk. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvis alle hopp skal vises forfra blir jeg furten! Ubrukelig å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå