Vertical^ Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Litt kjedelig Slopestyle finale i dag. Mange fall. Skal se Big Air, men finner ingen stream.. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Etter å ha tenkt over resultatene fra klassiskløpet i NM har jeg gjort noen observasjoner. Roger Aa Djupvik er jo selvfølgelig landslagstrenerens bror. Men ingen kan vel påstå at det er derfor han er med på skilandslaget, prestasjonene hans taler jo for seg selv, han er jo bare tre minutter bak Alsgaard, og bare fire minutter bak vinneren, dette er det jo internasjonalt nivå over! Send han til VM! Skinstad og Djupvik beviser jo dessuten at de er i stand til å trene utøvere opp på internasjonalt nivå, du ser jo at Røthe er rett bak Alsgaard, og Alsgaard er jo som kjent OL-mester og diverse. Så Skinstad og Djupvik må fortsette til evig tid, de har jo utvilsomt en ekstrem spisskompetanse innen sitt fag når de presterer å få landslagssatsningen opp på et NESTEN like høyt nivå som Thomas Alsgaard klarer å levere - det er jo tross alt BARE ÅTTE ÅR siden han la opp. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Linn Haug Knocked myself out in practice today, and didnt get to compete.. Health first, even though it is Xgames..14 hours ago · Like · Comment 12.00 NRK1: NM på ski. 3 x 10 km menn. Direkte fra Steinkjer. 13.40 NRK1: Sport i dag. 13.50 NRK2: V-cup alpint, kombinasjonsslalåm menn. Komm. Lars Lystad 13.55 NRK1: V-cup i hopp. Direkte fra Willingen. Komm. Arne Scheie. I pausen: V-cup i alpint: Kombinasjonsslalåm menn. Chamonix. 16.00 NRK1: Junior-VM i skiskyting. Sammendrag. Jaktstart kvinner og menn. Nove Mesto. Komm. Andreas Toft. 09.45-17.30 NRKs sportssøndag på NRK1 10.00 NRK1: NM på ski. Lagsprint, kombinert. Direkte fra Steinkjer. Komm. Jann Post og Torgeir Bjørn. 10.30 NRK1: NM på ski. 3 x 5 km kvinner. Direkte fra Steinkjer. 10.55 NRK2: V-cup i alpint. Kombinasjonsutfor menn. Direkte fra Chamonix. Komm. Lars Lystad. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Synd for Aksel, mistet 3 sekunder i slalomen til Kostelic Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kan Aksel lære seg å kjøre LITT bedre slalåm? Ligger 2.42 sek foran Kostelic til Superkombi-slalåmen og havner 0.34 sek bak... Lenke til kommentar
slipten Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 for en omgang, selv de som leda med 2 sekunder på de mål klarte ikke å kjøre fort nok. hyggelig med 3 og 4 plass på Aksel og kjetil Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Nå har ikke Aksel den optimale slalomkroppen, men 3 plass er vel ganske godkjent. Bare så så bittert at det er Kostelic som vinner igjen Endret 30. januar 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Greit han ikke har den optimale slalåmkroppen, men hallooo! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) kun en nordamnn blandt de 10 beste jo, og neste ikke før på 22 plass. Var de andre så dårlig i første omgang? Endret 30. januar 2011 av slipten Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Shurger skulle vært på plass, men han drakk seg til helvete i går og kan ikke kjøre til Steinkjer. Jeg kom meg dit i dag da. Fikk se mitt kjære Skogn ta sitt andre stafettgull på 2 år. Helt sinnsykt rått løp av Eldar. Anders var den jeg hadde minst tro på, men han klarte seg bra synes jeg. Deilig å se Johan knuse de andre på spurten. Fest i hjembygda ikveld! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er rått å se Eldar om dagen! Får bare håpe han holder den formen til VM. Alsgaard sa jo idag at han håpet at Eldar kunne komme i enda bedre form til VM. Hvis han blir i bedre form tar han jo Northug i spurten! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Planica kan ta seg ei bolle! *glede seg* 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Bakkestørrelse, Vikersund vs. Planica? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Bakkestørrelse, Vikersund vs. Planica? Planica har hill siza på 215 Nye Vikersund får hill size på 225. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Planica er større nå, men det er vel planer om å bygge ut Vikersund som gjør at man skal kunne hoppe rundt 250 meter i VM til neste år. Mot 250 meter i Vikersund Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Planica er større nå, men det er vel planer om å bygge ut Vikersund som gjør at man skal kunne hoppe rundt 250 meter i VM til neste år. Mot 250 meter i Vikersund Det er en gammel artikkel (Juni 2010) og Vikersund er allerede bygget om slik at vi kan se verdensrekorder i år mener jeg(?). Eller tar jeg feil her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå