Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha tenkt over resultatene fra klassiskløpet i NM har jeg gjort noen observasjoner.

 

Roger Aa Djupvik er jo selvfølgelig landslagstrenerens bror. Men ingen kan vel påstå at det er derfor han er med på skilandslaget, prestasjonene hans taler jo for seg selv, han er jo bare tre minutter bak Alsgaard, og bare fire minutter bak vinneren, dette er det jo internasjonalt nivå over! Send han til VM!

 

Skinstad og Djupvik beviser jo dessuten at de er i stand til å trene utøvere opp på internasjonalt nivå, du ser jo at Røthe er rett bak Alsgaard, og Alsgaard er jo som kjent OL-mester og diverse.

Så Skinstad og Djupvik må fortsette til evig tid, de har jo utvilsomt en ekstrem spisskompetanse innen sitt fag når de presterer å få landslagssatsningen opp på et NESTEN like høyt nivå som Thomas Alsgaard klarer å levere - det er jo tross alt BARE ÅTTE ÅR siden han la opp.

Lenke til kommentar
Linn Haug Knocked myself out in practice today, and didnt get to compete.. Health first, even though it is Xgames..

14 hours ago · Like · Comment

:hm:

 

12.00 NRK1: NM på ski. 3 x 10 km menn. Direkte fra Steinkjer.

13.40 NRK1: Sport i dag.

13.50 NRK2: V-cup alpint, kombinasjonsslalåm menn. Komm. Lars Lystad

13.55 NRK1: V-cup i hopp. Direkte fra Willingen. Komm. Arne Scheie. I pausen: V-cup i alpint: Kombinasjonsslalåm menn. Chamonix.

16.00 NRK1: Junior-VM i skiskyting. Sammendrag. Jaktstart kvinner og menn. Nove Mesto. Komm. Andreas Toft.

09.45-17.30 NRKs sportssøndag på NRK1

10.00 NRK1: NM på ski. Lagsprint, kombinert. Direkte fra Steinkjer. Komm. Jann Post og Torgeir Bjørn.

10.30 NRK1: NM på ski. 3 x 5 km kvinner. Direkte fra Steinkjer.

10.55 NRK2: V-cup i alpint. Kombinasjonsutfor menn. Direkte fra Chamonix. Komm. Lars Lystad.

Lenke til kommentar

Shurger skulle vært på plass, men han drakk seg til helvete i går og kan ikke kjøre til Steinkjer. :p

 

:whistle:

 

 

Jeg kom meg dit i dag da. Fikk se mitt kjære Skogn ta sitt andre stafettgull på 2 år. Helt sinnsykt rått løp av Eldar. Anders var den jeg hadde minst tro på, men han klarte seg bra synes jeg. Deilig å se Johan knuse de andre på spurten.

 

Fest i hjembygda ikveld! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...