DJ_Dark Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hahaha. Ikke fulgt helt med der nei. Men den & kommer av en html-feil som ofte kommer når man limer teksten direkte fra word inn i nettprogrammet uten å bruke et verktøy for å fikse det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ja, er klar over html-feilen, men det burde gå an å lese korrektur før man publiserer en artikkel Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Joda, men korrektur-lesing har gått mye vekk av en dum grunn. Dog er de feilene der stygge. MJS vant, der fikk du den, Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 MJS vant, der fikk du den, Latias. FUUUUU 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hahaha. Morgenstern var jo fette god til å trikse ball på hodet. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 jøye meg, så lang tid det tok å fikse datasystemet, er det flomlys der tro Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Mulig det har blitt tatt opp før, men hva er greia med de svarte startnummerene som f. eks Johaug og Rønning brukte i dag? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 "Kampanje" for prosjektet Morgendagens Helter. Forresten herlig stemning i Steinkjer i dag, været tatt i betraktning. Det er virkelig noe annet å se langrenn live, som med all annen sport. En får f.eks et langt bedre inntrykk av hvor fort de faktisk går. Ser fram til VM i Oslo - kommer til å bli helt elektrisk stemning der . Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ane Skrove Nossum fra hjemkommunen min, Verdal, ble beste norske på kvinnesprinten i Junior-VM i skiskyting med en 5. plass . Dette i hennes første konkurranse utenlands, ikke verst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Verdal ja. Der har jeg familie. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ane Skrove Nossum fra hjemkommunen min, Verdal, ble beste norske på kvinnesprinten i Junior-VM i skiskyting med en 5. plass . Dette i hennes første konkurranse utenlands, ikke verst. Er du lottomillionær? :!: Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Nei, men har store planer om å bli det . Kjenner faktisk ingen her som har vunnet noen betydelige summer. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Noen som skal i tryvann imorgen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Første som møtte meg første gang i Verdal var dette skiltet utenfor en Narvesen: "Vi gratulerer en av våre kunder med 500.000kr i Flax". Trener du på Sprek? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Første som møtte meg første gang i Verdal var dette skiltet utenfor en Narvesen: "Vi gratulerer en av våre kunder med 500.000kr i Flax". Trener du på Sprek? Hehe, det kan jeg tenke meg. Trener ikke på Sprek, men på et litt mindre treningssenter med bedre åpningstider. Kjenner du noen der? For å ikke spore helt av her, så må jeg nevne Torstein Horgmo's spektakulære hopp i X-games i natt. De gutta der er helt vill. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kjenner noen der? Det er onkelen og tanta mi som eier hele greia. Så derfor må du trene der! Sykt det til Horgmo. Første hoppet han prøvde det på landet han jo på ryggen og. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ser man det ja! Vet om de, og mamma kjenner dem vistnok også . Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Sykt det til Horgmo. Første hoppet han prøvde det på landet han jo på ryggen og. Skal nevnes at Horgmo var fucked i ribbeina i tillegg. Han knakk 2-3 ribbein i Norge før han skulle til X-games og får ekstremt vondt hver gang han hopper og roterer. Tenk hvor vondt det må være å lande på snø/is med brukne ribbein etter et fall på +- 6-7m. Også løpe opp igjen og gjøre det samme... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Du skal ha en helt grei psyke da ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå