Alex Moran Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 LARS BERGER!!!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 HVA FAEN?! BERGER FYLLER!!!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Vi må sette vår lit til Lars Berger i dag, og stikker av med seieren. Mark my words. Takk for meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Vi må sette vår lit til Lars Berger i dag, og stikker av med seieren. Mark my words. Takk for meg. Nei, du sa ni treff. Berger har trent i Asker. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 hva i helv... hva skjedde der da. årets overrraskels der Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Aiaiai, Lars'ern! Heftig gledesutbrudd her Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Vi må sette vår lit til Lars Berger i dag, og stikker av med seieren. Mark my words. Takk for meg. Nei, du sa ni treff. Jeg visste han skulle vinne. Ufattelig moro for Larseren. Elegant skyting på stående! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Hahaha. For en fart da! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Herlig! Strafferunden foran annenplassen. Jeg har trua før jaktstarten! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Dette hadde jeg faen ikke forventet!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Herlig! Strafferunden foran annenplassen. Jeg har trua før jaktstarten! Du har trua på Lars med fire skytinger? :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Skjer med Lars? Sikkert gode odds for den seieren der. Bjørndalen er heilt på tur. 1 bom og 1:22 bak Lars. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Herlig! Strafferunden foran annenplassen. Jeg har trua før jaktstarten! Du har trua på Lars med fire skytinger? :!: Jeg hadde trua på han før dagens løp også, så hvorfor ikke? Om det ikke går veien på søndag så kan vi bare gange antall strafferunder han får med null. Da vil han i hvert fall være den moralske vinneren! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Du har lest for mange av innleggene til step_up tror jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Du har lest for mange av innleggene til step_up tror jeg. Der jeg har hentet inspirasjon fra, ja. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg tror ikke på dere! Her kommer jeg fra jobb, også har liksom Larsemann vunnet et verdenscuprenn, uten å bomme? Nei, den må du lenger på landet med! Sånn skjer ikke i 2011! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Hva har skjedd med Bjørndalen i sporet egentlig? Han sliter med noen kneproblemer for tiden. Var usikkerhet rundt om han skulle stille til start i dag. De vet ikke helt hva som feiler han. Høyde eller overtrent spekulerer de i ifølge tekst tv. Tekst tv ruler! Skjer med alle disse bommene, gutta? Bø skyter unødvendig fort, ikke rart det blir noen bom. Bø har vanligvis truffet alle i den farta der, så det har jeg ingenting i mot. Joda, men noen ganger virker det som han fyrer av altfor tidlig. Har heller ikke noe i mot det, for han leder verdenscupen. Er viktig å følge rytmen man trener på. Å safe fører sjeldent til noe bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Er viktig å følge rytmen man trener på. Å safe fører sjeldent til noe bra. Sikker? Larseren sa han ventet ekstra lenge på de to siste skuddene i dag. Virket perfekt for hans del. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 The hell... ? Berger?? Litt sjokkerende. Kjempemoro, for all del, men ikke akkurat noe jeg forutså. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Hva skjer med verden? Går den unde i 2012? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå