Mchansern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 En perfekt ordning hadde vært om fotball VM hadde avløst vinter OL eller vica versa. 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 En perfekt ordning hadde vært om fotball VM hadde avløst vinter OL eller vica versa. Da hadde gj.snitt fedmeprosent på befolkningen økt betraktelig det året Det blir som vaskedame og oljearbeider i forskjell. Renholdsarbeider, og eg synest nå de tjener greit nok de Renholdsarbeider offshore ja. Men mangfoldet av vaskehjelp her til lands er ikke noe bra betalt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 En perfekt ordning hadde vært om fotball VM hadde avløst vinter OL eller vica versa. Da hadde gj.snitt fedmeprosent på befolkningen økt betraktelig det året Ja, og jeg hadde fått liggesår etter å ha ligget i sofaen konstant i 2 måneder. Hehe. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg skal spør sjefen om jeg kan spare opp egenmeldingene et par år å bruke dem sammenhengende da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Flott å være journalist på den tiden da. Sitte på jobb og se på sport og skrive om det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Flott å være journalist på den tiden da. Sitte på jobb og se på sport og skrive om det. Er du i gang allerede da? Dette høres ut som deg: Det politisk korrekte hadde vært å holde kjeft til uttaket blir formelt offentliggjort kommende mandag. Sjeldent kost å lese slikt i media. Endret 13. januar 2011 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Alltid i gang. Helene Olafsen brakk benet. - Mister X-Games og VM. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Når er du ferdig, DJ_Dark? Vurderer ikke Nederland som eventuell jobb? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 1,5 år igjen. Hvorfor spør du om Nederland egentlig? Glad i landet i alle fall. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Flott å være journalist på den tiden da. Sitte på jobb og se på sport og skrive om det. Nei, det er da du skal opp i Kautokeino for å dekke saker som at "Edna har blitt 100 år" og lignende Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Aksel inn 1.45 bak. Har ikke kjørt slalåm i år, så vet ikke hvordan det går videre. Heldigvis er alle 5 foran han foreløbig også ganske sugne i slalåm. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ingen som ser på? To ganske stilig krasj med nettet/tjukkaser hittil. Er ganske smal løype visse plasser. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 AWESOME! Er Wengen jo! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Fatter ikke at Albrecht tør etter hans ulykke for to år siden Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Så er det faen meg over når jeg skrur på!! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Det er jo i morgen moroa er i Wengen. Utforrennet fra Wengen er noe av det sykeste innen alpinsporten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Så absolutt enig der. Wengen er en høydare hver sesong! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå